askeladden22 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei, Jeg planlegger å kjøpe meg en mediaspiller. Men, til mitt forbruk, hvilken behøver jeg? Forbruk: Tv-episoder (720p for det meste) Filmer (Blueray og dvd) Litt musikk Jeg har lest litt om henholdsvis Dune BD Prime 3.0 og Popcorn hour. Er en disse å anbefale? TV'en i stuen, som jeg skal koble mediaspiller til, ligger relativt langt fra ruteren. Det beste hadde vært om jeg kunne koble mediaspilleren til det trådløse nettverket. Jeg er heller ikke veldig fan av å streame, derfor er det viktig at det er en harddisk i mediaspilleren. Er disse mediaspillerene brukervennlige? Jeg tenker da på konfigurasjon, sette opp og så videre. Jeg leste såvidt at man kunne ha torrentnedlastning på Dune 3.0, kan man velge torrrentklient? Er det billedforskjell/lydforskjell dersom jeg bruker en mediaspiller vs en pc koblet til tv'en? I så fall, hvilket favør? Hva er fordelene/ulempene med en mediaspiller? Tven er forøvrig en Sony 52w5500. Håper på mange oppklarende svar! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå