Lutefisk44 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe flatskjerm TV til rommet mitt. Av ting jeg tenkte å bruke til TV'en er: - Xbox 360 - PC (Filmer, spill og surfing på internett. Men dette punktet kan jeg leve uten. ) - TV dekoder (for TV kanaler) - Noen PC høytalerer (om det ikke er bra lyd på TV'ens høytalere. ) Jeg kommer til å sitte 2-3 meter vekk fra skjermen. Som det står i tittelen er prisklassen cirka 4000-7000 (7000 på det meste men kan strekke meg til 8000 kr om det er en veldig bra TV til prisen og det er verdt det.) Skulle gjerne vært 42tommer, tenkte å ha den på ett 149 cm bredt TV bord. Bildet viser hvor TV'en skal stå, min gamle TV står i dets plass akkurat nå, bordet den står på er 149cm bredt og lengden fra midten av det TV bordet til midten av sofaen er 2 meterkommer også til å se fra senga. Det blir 4 meter fra midten av TV bordet til hodet mitt når jeg ser fra senga. MÅ HELST VÆRE FRA KOMPLETT.NO - Jeg får rabatt der! - John Henri Endret 9. juni 2010 av Lutefisk44 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445344 en veldig verdig kandidat Lenke til kommentar
Lutefisk44 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Hei! jeg gikk for å kjøpe den TV'en du foreslo og den sitter kjempefint der borte på benken! takk for rådet! Jeg anbefaler denne TV'en, fin kvalitet Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 bare hyggelig det var bra du ble fornøyd da og gratulerer med ny skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå