Agentspoon Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Når ble Samsung SyncMaster XL2370 en dyr skjerm? Prøv å betale i overkant av 3000 kroner for en TN-basert skjerm. Det er dyrt det, og en feil som aldri vil skje igjen. Herregud, Dell 2209Wa solgtes til 2000 kroner i samme øyeblikk. Koker nesten over for meg når jeg tenker på slikt. T_T Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Kan si meg enig i at den er dyr i forhold til kvaliteten ja Men over 3'000kr? Det virker da litt vell dyrt, selv vi selger den over disk til ca 2'500kr? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ser nåværende vaio z begynner å bli noen måneder gammel over atlanteren. Noen som vet oppdateringssyklusen til slikt? Tenker jeg hopper på neste generasjon. Kunne tenkt meg USB3 og muligens litt hvassere minne og GPU når jeg først flesker til med slike summer. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Første vaio z ble introdusert under quantum of solace(2008) og har blitt oppdatert en gang, det var i vår. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kan si meg enig i at den er dyr i forhold til kvaliteten ja Men over 3'000kr? Det virker da litt vell dyrt, selv vi selger den over disk til ca 2'500kr? Ikke når den ble nylansert vel. Da var den jo en stor greie ved å være en av de første med LED teknologi. Jeg ble som historie vil ha det til, selvsagt helt rundlurt. Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Ser nåværende vaio z begynner å bli noen måneder gammel over atlanteren. Noen som vet oppdateringssyklusen til slikt? Tenker jeg hopper på neste generasjon. Kunne tenkt meg USB3 og muligens litt hvassere minne og GPU når jeg først flesker til med slike summer. Mener å ha lest at det ikke er Sony med Intel som ikke har klargjort for USB3, så det kan nok hende du må vente en god stund. Se her (det er vel ikke noe som tilsier at dette er en god kilde, men allikevel...): http://forum.notebookreview.com/sony-owners-lounge-forum/457519-sony-vaio-z-i5-i7-official-owners-thread-546.html#post6355396 På det forumet/tråden så vet jeg det også har vært spekulert i mindre oppdateringer og hva de i såfall består av, iht hvordan Sony har oppdatert tidligere (f.eks. prosessor, mer Ram/HD i kombinasjon med mindre pris). Og oppdateringssyklusen for slike mindre oppgraderinger er kortere enn 2 år! Det kommer alltid noe bedre til en rimeligere pris, og så lenge det ikke foreligger noe konkret info om store oppgraderinger ville ikke jeg ventet av den grunn. Om jeg hadde god tid ville jeg kanskje ventet på konkurrerende merker der jeg heller tror det skjer ting det neste halve året. PS! Hva har diskusjon om prisen på en ekstern skjerm i denne tråden å gjøre!? EDIT: Husk også at det finnes utrolig mange forskjellige kombinasjoner og mulighet for custom specs på Vaio Z. Valgmulighetene varierer i forskjellige land. Her på berget finnes det kun to valg (uten mulighet til å konfigurere selv). Se selv f.eks. på www.sonystyle.com i usa. Endret 30. juli 2010 av Zamot Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Første vaio z ble introdusert under quantum of solace(2008) og har blitt oppdatert en gang, det var i vår. Takker. Hm, det var jo litt sjeldnere enn antatt. Vel, det er ikke så altfor mye mer å gjøre på den - egentlig, men slike summer bringer fram perfeksjonisten i meg. Jeg ser enkelte nettsider tar 25 heftigste, noen sett den for mindre? Mener det var 24 ved lansering? Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ifølge min lokale Sony Center kommer det nye Vaio-modeller "tidligst oktober". Litt usikker på om en bør vente til høsten og se dette an, men hadde vært greit med en bekreftelse på når Z13 eller neste modell lanseres. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kjørte pcen opp mot en 40 " tv her om dagen, og kjørte COD4mw1 helt fint med god grafikk. Høy FPS så lenge det ikke er for mye gress rundt om kring. Veldig fornøyd, eneste er at knappene på tastaturet kunne vært en smule høyere, Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har no hatt Vaio Z i ca 5 dagar, og allereie irriterer eg meg over at skjermen blir full av "merker" etter tastaturet når eg lukkar skjermen. Det oppstår små strekar på skjermen som verkar å vera fettavtrykk etter tastaturet. Andre som har opplevd noko liknande? Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har no hatt Vaio Z i ca 5 dagar, og allereie irriterer eg meg over at skjermen blir full av "merker" etter tastaturet når eg lukkar skjermen. Det oppstår små strekar på skjermen som verkar å vera fettavtrykk etter tastaturet. Andre som har opplevd noko liknande? Nei, kan ikke si at jeg opplever det i plagsom grad. Har du mye press på skjermen når du har den i bag/sekk og går rundt med den? Et tips er å ha noe form for polish på tastene, jeg brukte bilpolish og harvoks på hele PC (inkl skjerm). Det hjalp både mot merker på tastene, utenpå lokket, og fingeravtrykk på skjermen. Lenke til kommentar
avo Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 MÅ bare ha en slik. ... Så der - da er en VPCZ12Z9E/X bestillt Lenke til kommentar
avo Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 MÅ bare ha en slik. ... Så der - da er en VPCZ12Z9E/X bestillt og mottatt Nå er det helg - skal hjem å leke. T400s virker plutselig som en antikvitet Lenke til kommentar
hizzz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg vurderer å selge min - toppmodellen med 8 gb minne og 256 gb SSD-disk, og full HD-skjerm, samt tastatur med lys. Hva bør jeg kunne ta for den? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) 2010 versjonen? Mange penger! Endret 21. november 2010 av O:M:A Lenke til kommentar
hizzz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er snakk om denne modellen: VPCZ12Z9E/X. Er 20.000 å forvente? Lenke til kommentar
hizzz Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Om noen skulle være interessert, ligger nå en slik ute i Bruktmarkedet på Hardware.no. Lenke til kommentar
koktris Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Noen heldige som har en Vaio Z 2011 modell og som ønsker å dele erfaringer med oss som vurderer en slik en? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Den som knapt har fått egen side på sonystyle.com? Skal vel godt gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå