indahla Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg bruker uTorrent til å laste ned torrents. Etter at feilen er lastet ned 100% høyre-klikker jeg på den og velger fjern. Deretter går jeg til nedlastingsmappen og forsøker å flytte filen til en annen mappe. Som regel har dette gått fint, men i det siste får jeg veldig ofte beskjed om at filen er i bruk av et annet program. Jeg sjekker da åpne filer under Datamaskinbehandling, og noen ganger ligger filen der. Selv om jeg lukker den får jeg samme feilmelding når jeg forsøker å flytte den. What to do ?? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Torrent/p2p fungerer slik at du laster ned fra andre folk som deg. De må laste opp for at du skal laste ned. Du må laste opp for at de skal laste ned. Det er ingen filserver eller magi inne i bildet. Derfor vil torrentprogrammer laste opp filer du har lastet ned også etter at de er ferdig lastet ned. Og du kan nødvendigvis ikke flytte eller slette en fil som en annen laster ned fra deg. Endret 9. juni 2010 av Überadri Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Torrent/p2p fungerer slik at du laster ned fra andre folk som deg. De må laste opp for at du skal laste ned. Du må laste opp for at de skal laste ned. Det er ingen filserver eller magi inne i bildet. Derfor vil torrentprogrammer laste opp filer du har lastet ned også etter at de er ferdig lastet ned. Og du kan nødvendigvis ikke flytte eller slette en fil som en annen laster ned fra deg. Jeg vet hvordan torrents fungerer. Men, jeg fjerner jo filen fra uTorrent. Da skal ikke andre kunne laste den ned lengre, eller..? Lenke til kommentar
rillto Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Du må bruke torrent programmet til å flytte filen når nedlastingen er ferdig. Du kan legge dette inn under innstillinger og velge mappe filen skal flyttes til når nedlastingen er ferdig. Da kan du bare fjerne torrenten i lista over aktive torrenter og du beholder filen på den valgte lagringsplassen. Lagringsplassen kan være hvor som helst i nettverket ditt og gjerne på en annen pc. Hvorfor kan ikke filen bare bli stående i utorrent? Fjerner du den med en gang den er nedlastet er du en snylter og de blir som regel kastet ut av private trackere! Endret 13. juni 2010 av rillto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå