LFL Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Da fikk jeg den nedslående beskjeden om at jeg har komt opp i muntlig naturfag for en time siden. Oppgaven er "karbonets rolle" og jeg vet ikke helt hva jeg skal ta på framføringen. Det jeg har tenkt på til nå er: Karbonets egenskaper Organisk kjemi Global oppvarming Fotosyntese og celleånding Produkter -plast, olje, mat, karbonfiber Noen som har andre forslag til hva jeg kan ta med?? Lenke til kommentar
Effon Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nedslående? Naturfag er gull å komme opp i. Jeg synes du har mange gode tanker om ting du vil ha med. Få med karbonets kretsløp, så er du i mål. Lykke til! Lenke til kommentar
LFL Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Det kunne selvfølgelig vært værre, men jeg synes ikke det var det beste som kunne skjedd heller. Karbonets kretsløp var en god ide som jeg absolutt kommer til å ta med. Takk Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Den siste beskjeden vi fikk i naturfag før det var trekning av muntlig eksamen, var: Hvis dere har mål om 5 eller 6, må ikke oppgaven være så vid. Du bør altså lage èn problemstilling, og besvare den på eksamenen. Eksempel på problemstilling: Hvilken innvirkning har karbondioksid på miljøet? Denne problemstillingen er kanskje litt i overkant snever, hvis du da ikke kan veldig mye om det, men det var bare et eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå