robbalobba Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har hørt rykter om endringer i mva regler, at kulturarrangement skal nå bli mva belagt! Dette er jo etter min mening helt absurd, men også veldig synd fordi mitt selskap nemlig har vår virksomhet innenfor dette... Derfor lurer jeg på om et arrangement bestående av: konsert Diskotek festival har disse krav på mva belegg? 25%? (det er visst litt forskjellig tydligvis) Jeg har prøvd å undersøke dette i lang tid og det virker som alle er usikkre på her, selv ved skatteetaten!!! Dette er jo salg av billetter, og det er der vår inntekt kommer fra. Jeg har også funnet ut at jeg har mulighet for å søke "stipen" for min bedrift, spesielt da det har en kulturel virksomhet, hvor skal jeg søke om dette? Hjertelig takk for den hjelp jeg får! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 http://www.regjeringen.no/nb/dep/fin/tema/skatter_og_avgifter/merverdiavgift/Et-bedre-momssystem-fra-1-juli-2010/Narmere-om-moms-og-kultur--og-idrett.html?id=609245 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå