MyLittlePony Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei! Jeg og et par andre starter i dag opp et lite firma. Vi har av denne grunn behov for et program som gjør av vi kan dele filer mellom oss. Et program som er ganske så sikkert vel og merke. Dokumenter som skal deles er firmaavtaler, interne guider og kontakter, grafikk og kildekoder, pluss en del mer. Det er derfor relativt viktig at ingen andre får tilgang til dette. Vi har nå prøvd ut SyncBack med en FTP server, men så fort det er flere personer som starter redigere filer, så blir det bare tull og rot. Noen her som har noen forslag? Gratis/OpenSource helst. Lenke til kommentar
jaasland Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har dere vurdert Google Docs? Evt DropBox.com eller tilsvarende tjenester? Sikkerheten må dere vurdere selv (en mulighet er å kryptere data før noe legges på nett, men det er selvsagt utfordringer knyttet til det også). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå