Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

P-piller og sexlyst.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

hei, jeg har ei venninne som jeg har kjent i over 1 år, vi har et ganske sært forhold og alle mistenker at vi har følelser for hverandre. Ihvertfall vi har aldri hatt sex eller noe, og hun har hele tiden sagt hun ikke kan ha sex med kompisen sin osv. Kanskje fordi hu er redd for at det vil ødelegge for vennskapet?

Og nå plutselig har hun begynt på p-piller og da snudde alt seg helt om, og hun vil plutselig ha sex med meg og synes det hadde vært en god ide hvis vi bare kunne holdt oss til hverandre osv.

Er det virkelig sånn at ei jente kan få så mye sexlyst av ppiller at hun ikke klarer å stå imot sex fra personer det tidligere har vært helt uaktuelt og ha sex med? Eller er det bare en unnskyldning for at hun er så kåt på meg? Så det ikke skal bli like kleint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er vel en ganske vanlig ordning men man skal vel være relativt sikker på at man ikke legger noe mer i det fra begge parter. Det er fort gjort som du sier at det kan utvikle seg til noe den ene parten ikke er interresert i. Jeg ville nok tenkt meg grundig om var jeg deg.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Noen sjanser i livet må man jo ta da. Dessuten tror jeg kanskje hun har følelser for meg allerede, fordi hun blir veeldig sjalu når jeg holder på med andre jenter. Og jeg synes jenta er skamdigg og har ikke noen problemer med å holde meg til bare henne. Blir egentlig bare glad for å kunne holde meg til en jente, istedet for å bytte ut hver helg liksom. Vi er såpass close at jeg tror vi skal klare å si ifra om noe går galt. :) Men det jeg egentlig lurte på er om det er mulig at de pillene er eneste grunn til at hu vil liksom.

Lenke til kommentar

Virker som om jenta vil bli sammen med deg eller har lyst på en fuckbuddy :) Sånn er iallefall min jentetolkning. Når det gjelder p-piller, så opplevde jeg en sterkere sexlyst, men det ble aldri så ille at jeg kunne hoppet på hvem som helst. Så nei, jeg vil ikke tro at p-piller kan gi såpass mye mer sexlyst at man nå vil ha sex med en som før var uaktuelt.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jaokei, siden jenta har sendt signaler som kan tyde på at hun har vært intressert tidligere også, men siden jeg er så glad i hun ville jeg ikke risikere noe uten å være 100% sikker. Ja vi avtale at vi kunne være fuckbuddies, men vil tro den eneste grunnen til at hun ikke vil bli sammen er fordi kjærsterpar varer ikke like lenge som det vennskap gjør. Fordi hun har gjort endel ting som tyder på at hun har følelser for meg. Blandt annet at hun fikk kjærlighetssorg når jeg var på g med ei anna jente, slutta å spise, orket ikke skole, sov ikke, gråt hele natta osv.

Uansett så er livet herlig akkurat nå :D

Lenke til kommentar

P-piller kan gå to veier.

Enten får jenter store bivirkninger av pillene eller så går det andre veien.

Min kone hadde det på den måten. Vi leste på pakken å det sto at hun kunne få mindre sex lyst, men det merket ikke vi noe til.

Hun fikk ingen bivirkninger, bare litt kviser i panna.

Vi hadde og har forsatt sex 3 ganger om dagen, å det er 2 år siden hun begynte på pillene.

Så de dagene vi har mulighet så har vi sex 3 ganger om dagen!

Herlig:D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...