wingeer Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Fikk nettopp fersk parmesan fra Italia. Hurra! Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Til hverdags norvegia. Med lett saltede kjeks så er brie en klar vinner. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det er ikke noen som har smakt denne da? Hehe. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kan ikke si at den fristet noe særlig, men nå har ikke jeg engang smakt gammelost så jeg har vel lite jeg skulle sagt. Lenke til kommentar
Ms Opel Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Brie, Camembert og Roquefort (Roquefort-saus til biff er den beste sausen noensinne, mye bedre enn pepper-, champinjong-, fløtesaus etc.!) Nam! Det må prøves ut en gang! Oppskrift? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Tine Greddost er min nr 1 ost. Den ser slik ut: Info: http://www.tine.no/5992.cms Har dere ikke smakt den, da MÅ dere prøve den, helt fantastisk! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Camembert og kukost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå