Engberg Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei, PC-en min har ikke skriften Helvetica, selv om jeg gjerne skulle hatt den. Har lett etter nedlastinger, men finner bare skriftpakker som koster penger. Jeg vil bare ha den originale Helvetica. Noen som har en bra download/fil de kan sende meg? Hadde satt pris på det. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Den koster penger. Ja, til og med den 'originale'. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) http://web-design.lovetoknow.com/Free_Helvetica_Font. Nederst står det et lite avsnitt om "Where to Find Free Helvetica Font" Endret 9. juni 2010 av trettentrettisju Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) @trettentrettisju: Alle de linkene linket til en plass hvor man må kjøpe font-ene. Endret 9. juni 2010 av CRWTH 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja men for svarte. Det er ikke en gratisfont. Skal du få tak i den gratis, må du laste ned ulovelig, og det er imot retninglinjene her på diskusjon.no Live with it. 1 Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 @Ajaco: Ingen grunn til å hisse seg opp, jeg spurte bare. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Neida, men jeg sa det i starten av tråden også. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Trådstarter visste det var ulovlig og visste han burde betale for den? Og ennå er ikke denne tråden stengt og trådstarter tildelt litt ferie? Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 @trettentrettisju: Alle de linkene linket til en plass hvor man må kjøpe font-ene. Beklager, det la jeg ikke merke til. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 @trettentrettisju: Det går greit, fant skriften selv. Takk for hjelpen, uansett! 1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Stenges! Hjelp til piratkopiering får man ikke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg