TheCatIsALie Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Da jeg hører på musikk\spill\film med headsettet kan plutselig lyden bare være på et av ørene.. oftest bare på høyre da bare på ett. men så kommer den til begge igjen senere. Sprakle-lyd da den kommer tilbake i venstre. Lydkort eller headsett som har problemer? Eller ræva driver? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 høres ut som du har brudd i ledninga di. Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ledningproblem derja, har hatt det samme problemer i utallige andre headsett og øreplugger. Hvordan det skal fikses, veit jeg nok ikke. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Har: PC's interne lydkort -> "Media Hub" -> Høytalere (2.1) ........................................................-> Headsett (høytaler+mic) Vel, vet ikke hvor feilen ligger (hvilken kabel), så gidder ikke kjøpe noe nytt iallefall.. funker nok bra nok i en god stund til. Headsettet kostet hele 320kr.. (kan det sendes inn?) Må kanskje være helt sikker på at feil er der først.. EDIT: Dumme editor ville ikke la meg ha oppsettet jeg ville ha. Endret 9. juni 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 om lyden virker bra på høytalerene dine så er det brudd i kabel på headsett. har du problemer med begge deler så er det kabel til mediahub. du kan jo rigle litt i ledningene for og se om du klarer å provosere frem noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå