Orkhanan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kunne vel trengt noen tips jeg også. Oppgaven er følgende: Første og andre verdenskrig -Drøfte virkninger disse krigene fikk for norden og det internasjonale samfunn. Hadde vært kjekt å fått litt gratisinformasjon. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 * Militær opprustning som skaper arbeidsplasser. Industrien får en oppsving. * I etterkrigsårene sliter mange land med gjeld. Både etter første og andre verdenskrig. * Økt skille mellom vest og øst etter andre verdenskrig. Den kalde krigen er et faktum. Kom på dette i farta. Lenke til kommentar
Leather Rebel Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 random stuff: - FN, menneskerettigheter - EU (kull og stålunion/EF), økonomisk sammenknytning. (for å hindre krig mellom tyskland og frankrike - 2VK var 3. eller 4. krigen mellom dem på 100 år) - oppdeling av kolonier - sansjonenen mot tyskland etter 1VK er forskjellige fra de etter 2VK. Lenke til kommentar
sjokomelkringer Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 jeg kom også opp i historie muntlig, men jeg fikk om den industrielle og politiske revolusjonen.. tips til problemstilling anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå