cFc Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kom over en litt fiffig sak her igår kveld. Desverre var det litt for seint på kvelden så ISO måtte ubehagelig høyt opp for å fange dyr skarpt nok da jeg ikke tenkte over innebygget blits. Noe som sikkert var likegreit. What do you think? Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) At ansiktet til bikkja er så diffus ødelegger mye av bildet. Hadde hunden sett ned mot fuglen hadde det gitt mer historie bak bildet. Syntes det ser litt oppstilt ut nå. Men ideen er god. Endret 9. juni 2010 av Tommelom Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 At det ble diffust var pga mørket, nærmest umulig å få korte nok lukkertider i den situasjonen kl 11 på kvelden uten skikkelige gatelys. Oppstillt var ikke bildet, men jeg skjønner at det kan se sånn ut. Takk skal du Lenke til kommentar
Leema Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Liker tanken bak bilete, men som tidlegare sagt, diffusjonen øydelegg litt! Eller synes eg da var litt liten kontrast når da gjeld fugl og veg, men da kunne vel ikkje gjera så mykje med atm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå