Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rift i skjedeåpning, vondt ved samleie

Gjest Jente19

Anbefalte innlegg

Gjest Jente19

Heisann!

Jeg er en jente på 19 år som sliter med at samleie gjør vondt. Det var ikke slik før, men har begynt nå for et par måneder siden. Ved samleie så svir det som et papirkutt ved inngangen, og jeg har oppdaget en slags minimal rift i skjedeåpningen. Riften har blødd bittelitt noen ganger etter samleie også.

Er det noen som har noe tips til hvordan dette kan unngås? Og ikke minst hva det skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale å ikke ha samleie før riften er grodd. Jeg har aldri hatt rift på utsiden eller i åpningen, kun på innsiden, så jeg klarer ikke helt å se for meg det.

Om undertøy/bind/truseinnlegg f eks gnisser mye, kan huden bli tørr og sprekke litt, eventuelt at du ikke har vært våt nok og penetrering skjedde litt for fort?

Er mye det kan være. Smør med en fet krem (når jeg fikk skrubbsårlignende rifter/området på/i/ved underlivet brukte jeg en krem fra locobase som hjalp huden å gro kjapt) om det er mulig. Og pris deg lykkelig for at riften er på utsiden og ikke innsiden :p Jeg hadde sexpause på tre måneder etter den ulykken.

Lenke til kommentar

Nei, dette er prøvd tidligere av flere jeg kjenner.

Det fungerer, men det må gjøres hver dag.

Jeg klarer ikke helt å vri hodet mitt rundt det at å påføre vibratorrens på riften, for så å vaske det bort igjen skal hjelpe et sår å gro, og i tillegg skal det bruke hele to uker på det. Sår i slimhinner gror veldig fort helt av seg selv bare man legger tilrette for det.

For å være veldig nøye, ingen sex, stramt undertøy eller noen form for gnissing av tøy mot sjeden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Jente19

Å holde seg unna sex og stramt undertøy har ikke fungert..

Jeg lar såret gro, og når vi så har sex igjen, sprekker det opp.. Vi er forsiktige slik at vi vet det ikke er tørt der, så det er nok ikke det som er problemet.

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til å slutte å sprekke opp, man må da en gang bli "stor" nok der nede eller hva jeg skal si :S

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...