Axxis Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei. Har bygget en pc som er kraftig nok til å jobbe med i premiere pro cs4. premiere har fungert feilfritt i over ett år, men nå har det plutselig kommet en meget irriterende lag. Hvis jeg ser på ser på filmen jeg lageri fullskjerm, eller drar ruten litt større begynner det å lagge veldig. Jeg hadde veldig lite plass på harddisken en periode, men har frigjort 260gb nå, så det burde ikke være problemet. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få bort laggen? Programmet har kjørt helt uten lag og rask rendering veldig lenge, og dette kom plutselig. Hva kan jeg gjøre for at dette skal blir til slik jeg hadde det før? Takk for all hjelp. Axel. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hva slags filformat er det? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Disk defrag? Var disken nesten full, så kan den godt være defragmentert. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Har du jobbet med AVCHD i fullskjerm før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå