Gå til innhold

Lurt å kjøpe Hammer med en gang?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Som vanlig er det altid nye "ting" som kommer på markedet og ting blir bedre...

Som da eg kjøpte meg p4 1.7 willamette (som eg angrer på)... rett etter kom northwood som slo willamette ned til helvette med overklokking og ytelse... blir det slik med hammer og???

Amd lanserer Hammer og kommer helt sikkert til å komme med ein "oppgradert" cpu ei stund senere som på måte bli samme problem som willamete og northwood...

Pointet er at eg kan like godt kjøpe xp2500 nå og heller vente med å oppgradere når Amd kommer med sine "oppgraderte og feilfikset" cpu.

Er det ikke slik det blir? Har forrestern veldig lyst på xp2500@3200

Og det er jo prisen på Hammer da... Kjøpe først til mange penger og vente 2 md. og kjøpe den for mye mindre penger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp enten et skikkelig P4 eller AMD XP basert system nå. Ikke kjøp noe Opteron-system med mindre du VEIT at det er det du trenger. Ellers kommer jo AMD med Athlon64 til høsten ... den vil nok kunne passe inn i historien din som "Northwood'n" som kom inn og vaska gulvet med forgjengerene (Ja, jeg veit det er betydlig større forskjell mellom de to markedene som Opetron/Athlon64 enn Willamette/Northwood.

Lenke til kommentar

Da kjøper eg Xp2500 med abit nf-7 2.0

2x 256 3200twinmos winbond

Men eg lurer på slags vifte eg skal ta... volcano bråker no sinsykt men er ikke så dyr... Har 4200 8x 650 så eg trenger ikke nytt skjermkort...

Skal ve nå xp3200 med dette utstyret, ikke sant?

3000kr blir det med volcano 11

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...