Clappy Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei. Tiden er inne for å kjøpe ny telefon.Og jeg tenkte at jeg skulle ha meg et abonnement med det samme, siden jeg er blitt lei av å kjøpe kontantkort. Vil ha en mobil som har litt "utstyr". Skal bruke den til å sende sms, ta litt bilder og sitte på internett når jeg kjeder meg. Vil helst at den skal koste i underkant av 1000 kr med abonnement, helst billigere enn det også. Så til abonnementet. Jeg sender for det meste sms, og ringer egentlig svært lite. Vil ha billige internettpriser, og lavest mulig månedspris. Må være fra telenor. Vet dere om en telefon og et abonnement som passer til meg? Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei. Tiden er inne for å kjøpe ny telefon.Og jeg tenkte at jeg skulle ha meg et abonnement med det samme, siden jeg er blitt lei av å kjøpe kontantkort. Vil ha en mobil som har litt "utstyr". Skal bruke den til å sende sms, ta litt bilder og sitte på internett når jeg kjeder meg. Vil helst at den skal koste i underkant av 1000 kr med abonnement, helst billigere enn det også. Så til abonnementet. Jeg sender for det meste sms, og ringer egentlig svært lite. Vil ha billige internettpriser, og lavest mulig månedspris. Må være fra telenor. Vet dere om en telefon og et abonnement som passer til meg? Abonnementet SuperPluss med en SMS-pakke funker fint. Da får du f.eks Sony Ericsson X10 Mini (som fikk 6 i amobil) til 399,- i Telenors nettbutikk. (Klikk på lenkene for mer info) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Evt. en Samsung Spica litt billigere, om du vil ha større skjerm. Begge er nok gode mobiler, der størrelse på telefon/skjerm antakelig er det som bør avgjøre. Lenke til kommentar
thmro Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Evt. en Samsung Spica litt billigere, om du vil ha større skjerm. Begge er nok gode mobiler, der størrelse på telefon/skjerm antakelig er det som bør avgjøre. Spica har vel fått litt kritikk for lydkvalitet, noe jeg mener er viktig på en mobiltelefon. For min del står det mellom W995 og X10 mini, og er veldig usikker. tror nok w995 er et trygt valg, men har kanskje lyst på x10 med de fordeler den kan ha(hvilke?). Er det andre forskjeller enn tastatur på x10 mini og x10m mini pro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå