Gå til innhold

Kjøpe brukte bøker fra Amazon

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer det å kjøpe brukte bøker fra amazon.co.uk? Er jo masse billige paperbacks der, men de kan vel ikke ha alle på samme lager. Hvordan blir det med frakt? Hørte at det uansett er momsfritak på bøker, men frakt kan jo fort bli litt om de skal sendes fra en haug med steder? Tenkte på å kjøpe en haug med discworld og masse annet morro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer det å kjøpe brukte bøker fra amazon.co.uk? Er jo masse billige paperbacks der, men de kan vel ikke ha alle på samme lager. Hvordan blir det med frakt? Hørte at det uansett er momsfritak på bøker, men frakt kan jo fort bli litt om de skal sendes fra en haug med steder? Tenkte på å kjøpe en haug med discworld og masse annet morro.

Har bare erfaring med amazon.com, men det fungerer helt greit, regner med at det er samme opplegg på .co.uk. Men man må ta tilstandsbeskrivelsen med en klype salt. Ikke alltid bøkene har omslag heller hvis det er hardback. Bøkene blir sendt direkte fra ulike bokhandlere, så med mindre du kjøper flere far samme bokhandel blir det en del fraktkostnader. Jeg kjøper bare brukt hvis boka ikke lenger er i trykk, så jeg bryr meg ikke om at frakten ofte koster mer enn selve boka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...