seie Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei, jeg trenger hjelp med en Asus F3E bærbar. Jeg har win 7 på den men jeg vill ha Windows XP på den. men kvar gang jeg ska installere den på en Hardisken på pcen så kommer dinna meldinga her: Setup did not find any hard disk drivers innstalled in your computer. Make sure any hard disk drivers are powered on and properly connected to your computer, and that any diks-related hardware configuration is correct. this may involve runing a manufaturer-supplied diagnostic or setup program. Setup connot contunue. To quit setup, press F3 Jeg hadde vert veldig takknemilig vist jeg fikk hjelp Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg tipper på at BIOS er i AHCI modus. Prøv å sette den i IDE modus. 1 Lenke til kommentar
seie Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg tipper på at BIOS er i AHCI modus. Prøv å sette den i IDE modus. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
seie Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Tusen takk ska du ha eg fekk det til no funker alt her Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Etter at du har kommet inn i BIOS ( trykk F8, F10 eller F12 når dataen starter opp)skal du navigere deg til : Main > Storage Configuration > Configure SATA as Velg her IDE (som i bildet under )og lagre med F10. Dog er fremgangsmåten forskjellig, avhengig av hva slags BIOS du har. Edit : Bra at du fikk det til Endret 8. juni 2010 av johome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå