Gå til innhold

Defekt a7n8x deluxe eller??

ZoLaMont

Anbefalte innlegg

Jeg var inne i bios 1004 til mitt hk, jeg stillte multiplieren fra 12,5 til 9/17, dette for å kjøre prosessoren min på mindre mhz, for å se hvor mye varme den utviklet da.. Jeg lagret endringen i biosen, for så og reboote.. Ved ny booting ble skjermen svart og ingenting skjer, ingenting! Skjermen skrur seg ikke på, det kommer ikke noe form for post (verken pip, eller den damestemmen) Hva skal jeg gjøre? Jeg har prøvd og resette bios.. ved og ta ut batteriet, og flytte den jumperen..

Kan hovedkortet bli ødelagt av slikt??

:shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var inne i bios 1004 til mitt hk, jeg stillte multiplieren fra 12,5 til 9/17, dette for å kjøre prosessoren min på mindre mhz, for å se hvor mye varme den utviklet da.. Jeg lagret endringen i biosen, for så og reboote.. Ved ny booting ble skjermen svart og ingenting skjer, ingenting! Skjermen skrur seg ikke på, det kommer ikke noe form for post (verken pip, eller den damestemmen) Hva skal jeg gjøre? Jeg har prøvd og resette bios.. ved og ta ut batteriet, og flytte den jumperen..

Kan hovedkortet bli ødelagt av slikt??

:shrug:

har opplevd at skjermen ikke starter opp når en skifter litt for mye på instillingene (for store hopp i instillingene). da bare skrur jeg av, venter litt og skrur på igjen. da starter cpu'en opp på en hastighet på 1100Mhz (100*11).

Lenke til kommentar

om det hadde vært så vell.. Jeg har ventet leeenge, jeg har nemlig hadd pc'n avskrudd i et døgn, jeg har til og med hadd ute batteriet lenge.. Er det mulig at bios har blitt ødelagt av og stille på multiplier? Har byttet prosessor og skjermkort, men har samme problemet.. ved prosessorbytte skal jo bios resettes automatisk, men det har tikke skjedd.. Går det ann og sende inn hovedkort for flashing av bios?? noen som vet dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...