Gå til innhold

HTC Legend eller HTC Hero?

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å gå til innkjøp av en HTC, men vet ikke hvilken! Det blir enten Legend eller Hero, så håper noen kan svare.

Jeg bruker mobilen min til litt surfing(maks 30 min pr.dag), må vere god musikkspiller på, meldinger, god lyd til å snakke i telefon med og brukbart batteri.

Legend frister mest p.g.a utsende og at den er nyere og har Android 2.1 mens Hero har en eldre android.

Hvordan er batteriet på HTC mobiler? Det kan også være litt betydningsfullt.

Håper noen kan hjelpe!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har begge telefonen i hus og må si at Legend er en ganske mye lekrere telefon. Hardware-messig vil jeg ikke si at forskjellen er signigikant. Legend er bittelitt smoothere og litt enklere. Hvis ikke prisen har noe å si, velg legend.

Lenke til kommentar

Har begge telefonen i hus og må si at Legend er en ganske mye lekrere telefon. Hardware-messig vil jeg ikke si at forskjellen er signigikant. Legend er bittelitt smoothere og litt enklere. Hvis ikke prisen har noe å si, velg legend.

Takk for svar!:D Men hvordan er batteritiden? Er den lik eller er det en god del forskjell?:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Muligens tenker jeg helt feil her - men det er ikke mange hundrelappene som skiller legend fra desire, og i så måte så føler jeg at legend faller litt gjennom. Dersom du vurderer legend så hadde det ikke vært en dum ide å strekke seg litt til og fått desire isteden. Forskjellen mellom legend og desire er større hardware messig enn mellom hero og legend - men økonomisk sett er ikke hoppet mellom legend og desire så stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...