Bobbylove Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Hvis du skulle på en måneds ferie rundt i verden å bare møter nye mennesker å når du kommer tilbake skal du rett i militæret å barbere av deg håret uansett. Dette skal nemlig jeg Hvordan ville du klipt deg? Noe stygt/morsomt eller prøvd noe du ikke ville turt vanligvis? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hvorfor vil du se stygg ut når du skal møte nye mennesker? Det er ganske motsatt av det jeg pleier å prøve på... Men hvis du abolutt vil er det jo få sveiser som er verre enn denne: Edit: bildet funket ikke Endret 8. juni 2010 av fkm Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg har ikke sagt jeg vil se stygg ut? Les igjen. Å bilde ditt funker ikke? Endret 8. juni 2010 av Bobbylove Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Mohawk! Altså, barber bort håret på sidene og sett opp håret på midten med eventuelt Renati o.l Edit: Skjønner ikke greia med å bli barbert ufrivillig i militæret. Endret 8. juni 2010 av oyzteinr Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har ikke sagt jeg vil se stygg ut? Les igjen. Å bilde ditt funker ikke? Du skrev "Noe stygt/morsomt eller prøvd noe du ikke ville turt vanligvis?", så hva det er jeg skal lese igjen skjønner jeg ikke. Uansett, legger med et annet bilde av sveisen jeg mente. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Ville ikke klippet meg noe annerledes enn det jeg pleier. Fornøyd med den hårfrisyren jeg har i dag. Mulig jeg er kjip, men er ikke opptatt av å få oppmerksomhet på sånne måter. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har ikke sagt jeg vil se stygg ut? Les igjen. Å bilde ditt funker ikke? Du skrev "Noe stygt/morsomt eller prøvd noe du ikke ville turt vanligvis?", så hva det er jeg skal lese igjen skjønner jeg ikke. Uansett, legger med et annet bilde av sveisen jeg mente. Oh yes. Men jeg tror ikke jeg ville ha hatt så veldig annerledes hår enn det jeg har idag. Liker det sånn det er. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Hvem er det som IKKE liker håret slik det er? Man går vel kun med det man synes ser bra ut? Akkurat som med antrekk? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Nå er jeg jente, så det måtte i så fall vært motsatt, at håret mitt på mirakuløst vis kunne ha vokst ut til lengden jeg har nå om jeg hadde ønsket det. Når det er sagt har jeg lenge hatt lyst til å klippe meg kort på sidene, litt som Rihanna har her: Bare ikke fullt så kort, pluss permanent på det lange håret. I platinablondt eller rødbrunt. Synd jeg er en smule pysete. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Lett ridderfrisyre Selv om jeg hadde sett ut som en idiot. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Oh yes. Men jeg tror ikke jeg ville ha hatt så veldig annerledes hår enn det jeg har idag. Liker det sånn det er. Hvis ikkje den sveisen der drar damene vett ikkje e asså.. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 http://static.reelmovienews.com/images/gallery/luke-shapiro.jpg (Går ikke ann å laste det opp med google chrome) Vil ha hår som Luke i The wackness. Men tviler på at det hadde funka på meg ;| Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Vet ikke om jeg hadde kledd det, men sparer Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Vet ikke om jeg hadde kledd det, men sparer Utrolig fin frisyre! Hehe... Jeg har noe ganske likt no. Bare at mitt er litt tykkere bak. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Men min lett keege rosa skjorte drar man damene i fleng <3 Endret 12. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Vet ikke om jeg hadde kledd det, men sparer Jeg synes gutter sjelden kler den type hår. Jeg kjenner mange med langt hår som ikke kler det, men på en annen side ser det veldig bra ut om du passer med det. Jeg synes egentlig ikke at Josh Holloway kler den frisyren, men det er nok mange som vil være uenige der. Endret 12. juni 2010 av Coa Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 What? jeg kan på en heterofil måte si at han er dritkjekk med den frisyren. Men er enig i at fåtallet kler den, men jeg er villig til å prøve Lenke til kommentar
Nash Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Er ganske uenig med deg der. Blir litt for 90-talls for meg Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Prøver det jeg vil uansett. Enn lever jo bare 1 gang! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Vet ikke om jeg hadde kledd det, men sparer Jeg, i hvertfall, synes det er penere med litt kortere hår bak, så det ikke når til skuldrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå