Hveding Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei! Jeg har nå et GeForce 9600GT kort, og lurer på om noen kan anbefalle noe som er litt bedre... Spiller feks Crysis, stalker, battlefield BC2... Også når jeg spiller feks crysis eller stalker så kan jeg bare ha på medium på alt som er og endre på. Så tenkte et skjermkort som kansje takler crysis/stalker på "HIGH" on all option. Crysis 2 kommer jo snart og ville spille det på litt høy kvalitet. Har prosessor bra nok, bare skjermkortet som er litt ute av mote. Men om jeg kjøper et til GeForce 9600GT kort, så kan jeg jo bruke "SLI"! Men vil det bli like bra som hva ? Noe man kan sammenligne det med ? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Post systemet ditt og budsjett så blir det litt enklere Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 SLI og Crossfire er et litt toegget sverd da det i noen spill yter meget bra mens i andre ikke yter like bra som ett kort alene. Siden du har ett rimelig gammelt kort så vil nok det beste uansett være og gå for nyere teknologi med f.eks ett HD 5870 som drar BC2 og Crysis så det dundrer. Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 5870 hadde blitt en helt annen verden for deg, men et 5850 kort yter også flere ganger bedre enn ditt nåværende 9600gt. Selv et 5770 kort vil gi en merkbar ytelsesøkning, men når man først oppgraderer er det kanskje greit å legge litt i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå