smurfine Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Vurderer å kjøpe iphone 3gs 8 GB, men syns det er et virvar av priser å forholde meg til. Jeg ringer lite og sender ikke så mye sms heller. Datatrafikk kommer jeg til å bruke sjelden annet enn over wlan. Hva lønner seg å kjøpe? Hvor mye får man forresten surfet for 1 MB? Lenke til kommentar
nipton Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Billigste jeg fant var Djuice phone 175: Iphone 16GB 3GS. Fant ikke 8 Gb noen plass. http://nettbutikk.djuice.no/ProductDetail.aspx?VAREID=IPHONE3GSTELENOR.NOH&varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=MOBIL&prod=APPLE 2390,- Å betale 0.45 å Ringe 0.45/1.99 SmS/MMS 175,- i måneden 4490,- Minste pris på 1 år 0.89 i starpris 1Mb er samme som 1-2 Vg.no sider/ eller en tredjedel av en sang. 4500kr er det beste tilbudet jeg fant. Noe som jeg synes er helt horribelt i forhold til konkurrentene. Endret 8. juni 2010 av nipton Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Djuice phone 175 hadde ganske dyr datatrafikk med 5 kr pr MB. Ikke det at jeg kommer til å surfe så innmarri mye, men littegrann blir det jo. Sikkert mest moro i starten. Pr. idag har jeg et Ludo terningkast 6 abonnement og betaler under 100 kr i mnd. Det kan jeg jo bare glemme med en iphone. Men det går vel an å bryte abonnmentet og heller kjøpe det abonnementet man vil? Men det blir kanskje ikke noe billigere? HTC Desire vet jeg lite om. Jeg har en HTC Touch Diamond pr idag som jeg er nokså fornøyd med, men den begynner å bli litt treg og jeg er lei av å bruke den lille pennen til alt siden alt er så smått. Syns den er knotete å bruke kalenderen på, og den bruker jeg mye. SMS syns jeg også er knotete. Hvordan er HTC Desire med tanke på å bruke fingrene? Det følger kanskje ikke med penn på den? Og hva er så fantastisk med den telefonen? Kan man f.eks. bruke Spotify på den? Det jeg fristes litt av med iphone er alle appsene. Dette er vel ikke noe som HTC har i det hele tatt? Trenger uansett en telefon som er kjapp og enkel i bruk. Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 HTC Touch Diamond og HTC Desire kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Diamond kjører Windows Mobile, som er tregt og dølt. Desire kjører Android, som er linuxbasert. Skjermen er kapasitiv (slik iPhone) og du bruker fingrene på samme måte. Spotify finnes, og i motsetning til iPhone, kan den kjøre i bakgrunnen mens du gjør andre ting på telefonen (dette endres kanskje snart, når nye iphone os kommer). Android har også en egen app-store. Denne har ikke like mange apps som iphone har, men antallet øker kraftig dag for dag. Dessverre tillater ikke Google (som står bak Android) betal-apps i Norge ennå, men alle gratis apps er tilgjengelig fra Googles appstore. Heldigvis har ikke HTC/Google den nazi-kontrollen Apple har, så man kan ofte installere de betalappsene direkte fra websidene til utviklerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå