CaptainAwesome Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har nettopp kjøpt meg kabinettet "Fractal Design R2", og bestemte meg for å ha litt ekstra stash inni, dvs. 5 vifter + vannkjøling-sett. Alle komponentene hadde jeg i fra før, og hadde ingen problemer med de da jeg hadde dem i mitt gamle kabinett. Og problemet mitt er det at pc'n min rekker ikke å komme lengre enn til da alle lysene i Windows-logo'en møtes (Windows 7), og etter det slukner pc'n min. Hjelp! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tar det 30minutter å boote til windows logoen??? :!: Har du kraftig nok powersupply til å dra alle de nye viftene og vannkjølingen? Lenke til kommentar
CaptainAwesome Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Tar det 30minutter å boote til windows logoen??? :!: Har du kraftig nok powersupply til å dra alle de nye viftene og vannkjølingen? Det tar vell 20-30 sekunder å boote windows logoen, ikke 30 min.. Hva fikk du det i fra? Jeg har en 750W PS. Lenke til kommentar
Proson Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det står i emnetittelen din at den skrur seg av etter 30 minutter og videre skriver du at den slår seg av under lasting av Windows Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kanskje du har glemt å koble til noen kabler eller at det er dårlig kontakt et sted? Du har jo flyttet all hardware over i det nye kabinettet så det kan være en ide og gå over alt for å sjekke at alt sitter som det skal. Lenke til kommentar
CaptainAwesome Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Det står i emnetittelen din at den skrur seg av etter 30 minutter og videre skriver du at den slår seg av under lasting av Windows Oi.. xD Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har du flere harddisker i maskinen? Lenke til kommentar
CaptainAwesome Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Har du flere harddisker i maskinen? Jeg har 1 HDD. Lenke til kommentar
CaptainAwesome Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg tok ut kontakten i mellom viftene og pc'n, og da jeg startet opp pc'n kom det opp "CPU over temperature" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du må ikke dra ut kontakten til viften på CPU kjøleren, da blir den for varm. Hvor stor er PSUen i maskinen? Lenke til kommentar
CaptainAwesome Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Du må ikke dra ut kontakten til viften på CPU kjøleren, da blir den for varm. Hvor stor er PSUen i maskinen? Jeg tok ikke ut den til CPU'n, men de andre. Den er på 750W. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Uhm.. er du sikker på at cpukjøleren sitter skikkelig??? Det er litt suspekt at den skal overopphete når du kobler ned de andre viftene. Den burde da fint klare og kjøle nok på egenhånd. Lenke til kommentar
CaptainAwesome Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Uhm.. er du sikker på at cpukjøleren sitter skikkelig??? Det er litt suspekt at den skal overopphete når du kobler ned de andre viftene. Den burde da fint klare og kjøle nok på egenhånd. Jeg fulgte instruksene på pakken (relativ lett jobb), men skal jeg prøve å resette BIOS og se om det kanskje hjelper problemet? Endret 8. juni 2010 av CaptainAwesome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå