Turtledove Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei! Jeg skal lage en hel gjeng med sketcher, og har allerede skrevet noen, men begynner å gå tom for ideér. Noen forslag? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du kan bruke den klassiske speider sketchen "bom sersjant" Roller = 4 stk ----- Sersjant Menig 1 Menig 2 Menig 3 ----- Dere er på en skytebane, sersjanten er en streng offiser og som ha skyteøvelse. Han roper diverse ordre og ber meningene skyte. Etter at alle har skyt inspiserer han hvordan det går, han spør menig 1 og 2, de svarer treff sersjant. Derimot sier menig 3 bom sersjant. Sersjanten blir litt så sur og klargjører runde to, akkurat det skamme skjer og sersjanten blir surere. Runde 3 går akkurat det samme, men på dette tidspunktet er sersjanten gnaller snur og ber menig 3 om å gå ut i skogen å skyte seg selv. menig 3 går, man hører et skudd og ser han kommer tilbake og sier, bom sersjant. En klassiker innad i speidermiljøet Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Haha! Jeg sitter alene og flirer! Takk ! Det skal jeg definitivt bruke! Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=bZDdSH9ycFg Bra/morsom sang, men om du hopper frem til ca 3 minutter, hører du en av de morsomste sketjene jeg vet om. Gjennomførbart med to personer, relativt enkel å huske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå