Stigma Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Hei, jeg ser etter et program for å fylle en disk med genererte data og CRC teste før og etter automatisk. Jeg skal teste meg gjennom en del gamle disker og se at de ikke tuller seg, samt å teste om det er feil en en IDE-port jeg har mistanker om kan være feil på som fører til CRC feil. jeg ser altså ikke etter generelle HDD test/scan verktøy, men noe som simulerer faktisk bruk og autoamtisk sjekker de kopierte filene for feil i etterkant. Stor plus om det er i stand til å loope prosessen flere gnger etterhverandre uten å manuellt restarte hver gang diskn er fyllt opp. Jeg vet jeg har sett et slikt program før, men jeg noterte meg ikke navnet, og nå finner jeg ikke det igjen via google. Kan noen komme med forslag til en brukbar slik app? -Stigma Endret 8. juni 2010 av Stigma Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 h2testw primært benyttet til å teste USB-pinner, men virker også mot HD Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 SMART har informasjon om det er feil med kabling eller disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå