Gå til innhold

hvordan evaulere gi bort pris på egen konto

Anbefalte innlegg

hei,

dere som spiller warcraft kjenner begrepet "aggro-magnet", noe som jeg tror denne tråden vil bli (håper at den ikke blir det :no: )

jeg har vurdert en stund å kvitte meg med en battlenet konto, den har 2 wow kontoer, og er ganske premium.

den har 11 lvl 80, 8 av de har gearscore over 5000 (de fleste hybrider som paladin, warrior, druid, priest har gear for alle specc også), den har 6 eller 7 lvl 70-75, har alle proffessione med alle speccs (for eksempel, så har den både potion master, elixir master og transmute master alchemy) dekket, alle over 70 har epic flyskill etc. en av karakterene har over 70 mounts, 70 pets, og flere av de har pets og mounts av den dyre sorten (traveller thundra mammoth, chopper, sons of hodir exalted mammoth), kontoen har raptor mount fra zul gurub, tiger mount fra zul gurub, 3 seter mammoth fra vault of archavon, etc.

i tillegg er den satt opp til effektiv farming, eller "AH playing" og det er ca 150.000 gull til sammen - lagret i ett av to konto guild banks (de to guildene har 5 og 6 guild tabs).

så, lurer litt på hvordan foreta et salg, eller å finne ut hva disse kontoene går for. om noen har ideer, vær vennlig å opplyse meg :cool::)

jeg ber i tillegg om at tråden ikke blir en sint tråd, da ingen tjener på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.zett.no har hundrevis av wow kontoer til salgs. Hvis du tar en titt der så vil du nok kunne gjøre deg opp en mening om ca pris.

En ting kan jeg si og det er at det sjelden selges en konto med så mange godt geara karakterer så det skulle ikke forundre meg om du kunne fått en bra pris, men jeg aner egentlig ikke om det er noe marked for slike kontoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...