Gjest jeansgutt21 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvordan opplevere dere orgasmen, fra før orgasmen starter! Et spm til, noen gutter som er multiorasmiske og hvordan føles det for dere? Lenke til kommentar
Gjest multiorgasm Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 jeg kan skjønne at du lurer på det med multiorgasm, for det er det ikke alle som greier. spørsmål nummer 1 trenger du vel EGENTLIG ikke svar på, ettersom du er gutt selv? ihvertfall, i de få multiorgasms jeg har fått, så kjenner jeg veldig lite den første gangen jeg kommer. mens nummer 2 føles deilig, akkurat som en vanlig orgasme. jeg synes det lukter troll nå jeg da, men jeg kan jo være veldig å svare for det. Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 jeg kan skjønne at du lurer på det med multiorgasm, for det er det ikke alle som greier. spørsmål nummer 1 trenger du vel EGENTLIG ikke svar på, ettersom du er gutt selv? ihvertfall, i de få multiorgasms jeg har fått, så kjenner jeg veldig lite den første gangen jeg kommer. mens nummer 2 føles deilig, akkurat som en vanlig orgasme. jeg synes det lukter troll nå jeg da, men jeg kan jo være veldig å svare for det. Det er da ikke trolling å ha et sånt spm! Spm 1. har du forsåvidt rett i siden jeg er gutt, men det er nå slik at orgasme kan oppleves helt forskjellig fra gang til gang, for meg selv, da vil jeg helt sikkert tro at det er veldig mange forskjellige opplevelser mellom de forskjellige gutter og menn også! Spm 2. er like mye stilt for jentene, slik at de kan få litt innblikk i hvordan vi guttene opplever det når vi får orgasme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg