Tevez_91 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei! Tenkte vi kunne ha en tråd for de som kommer opp i økonomi og ledelse muntlig eksamen 2010. Jeg for min del er relativt sikker på at jeg kommer opp i økonomi og ledelse i morgen onsdag og får eksamen på fredag 11 ! Her kan vi dele tips og spørre om ting i anledning eksamen.. Har en lærerveiledning som jeg kan legge ut hvis det er noen som trenger! Fra boka Økonomi og ledelse skrevet av Ottesen og co Kjør tråd!! Lenke til kommentar
bremnes911 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei! Tenkte vi kunne ha en tråd for de som kommer opp i økonomi og ledelse muntlig eksamen 2010. Jeg for min del er relativt sikker på at jeg kommer opp i økonomi og ledelse i morgen onsdag og får eksamen på fredag 11 ! Her kan vi dele tips og spørre om ting i anledning eksamen.. Har en lærerveiledning som jeg kan legge ut hvis det er noen som trenger! Fra boka Økonomi og ledelse skrevet av Ottesen og co Kjør tråd!! Lærerveiledning, ja takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå