Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan "slå opp" med en pulekompis?

Anbefalte innlegg

Tar dette som gjest, siden jeg vet at han vet hva jeg heter her inne og det er en mulighet for at han ser det.

Så, dette virker kanskje som et dumt spørsmål, men hva er egentlig mest riktig å gjøre hvis man vil avslutte et forhold som bare består av sex? Er det slik at jeg burde treffe han og ta det ansikt til ansikt? Er det nødvendig å forklare grunnen?

Vi har vært enig fra begynnelsen av om at dette er et forhold uten følelser, og akkurat det fungerer egentlig helt fint for meg. Men vi kommer jo godt ut av det med hverandre, og da lurer jeg på om det kanskje er dårlig gjort å bare ta det over telefonen. Han bor jo et stykke unna også, og den eneste grunnen til at vi pleier å treffes er jo for å ha det gøy i helgene. Så det blir kanskje litt dumt å avtale å treffes bare for å si at jeg ikke gidder mer. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å vite hva man burde gjøre i den situasjonen.. Det spørs jo kanskje om du øsnker å ha et godt forhold til ham senere.. om du ønsker å være venn med han er det kanskje lurt å snakke om det ansikt til ansikt. Kan dere ikke møtes og spise noe sted eller noe, også forteller du hvordan det ligger an? :)

Håper det ordner seg sånn som du ønsker ;)

Lenke til kommentar

Synes godt du kan ta det over telefon. Spesielt hvis det vanligvis har vært avtalt over telefon. SMS, tja, blir kanskje vel upersonlig? kan jo eventuelt sende en SMS for å si at du må snakke med ham. Og så ringe litt senere. Så han får sjangs til å stålsette seg.

Kanskje si noe sånn som at du har tenkt over det og at det har vært ok, men at du nå har andre planer.

Eller at du av personlige årsaker vil ha en pause, og at du ikke vet hva som skjer senere. Så har du ikke brent alle broer hvis du ombestemmer deg.

Får bare være ærlig men samtidig ikke si ting man ikke vil den andre skal vite.

Siden det er mindre følelser involvert enn i et vanlig forhold, blir det litt feil å gjøre en ny greie for å gjøre det slutt. Og uansett så er det jo alltids litt følelser involvert.

Lenke til kommentar

Det er ei 'ordning', ikkje eit 'forhold' det er snakk om, blir som å lever ei bok tilbake til biblioteket når du har lest den ut eller har funnet ei betre bok. Berre ring og sei at du er ferdig eller bare takk nei ved neste anledning og forklar at det er over da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...