Pnkyfish Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvordan i all verden er det mulig at mitt batteri (til min bærbare Dell M90) som ble ødelagt for ett år siden plutselig virker igjen? For ett år siden begynte strømforsyningen min å lage pipelyder, noe som betød at den var på vei til å bli ødelagt (jeg fikk ny senere på garantien). Samme dagen som dette skjedde ble batteriet mitt kortsluttet. Jeg mistenkte at strømforsyningen hadde sendt for mye strøm til batteriet, så det ble helt ødelagt (jeg vet egentlig ikke hva som skjedde). Jeg fikk i allefall beskjed fra pc'n om at jeg måtte bytte batteri, og det blinket rødt i batteriikonet på pc'n. I ett år har jeg nå måtte passet på å ikke trekke ut strømledningen ut av pcn (dyrt med nytt batteri), ellers sluknet den som når man skrur av bryteren på en lyspære. Men plutselig for noen dager siden ble ledningen trukket ut, og batteriet virket perfekt. Det blinker heller ikke rødt i batteriikonet, og det er 1,5 timer til batteriet er utladet. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå