Firkløver Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg trenger hjelp. Jeg har lyst på et spill som jeg kan spille lenge på. Ikke bare runde og legge fra meg. Onlinen skal ikke være død. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 - Modern Warfare 1 og 2 - BF: Bad Company 1 og 2 - Red Dead Redemtion - Halo 3 Bare noen jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Firkløver Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 - Modern Warfare 1 og 2 - BF: Bad Company 1 og 2 - Red Dead Redemtion - Halo 3 Bare noen jeg kom på i farten Takk for svar Jeg har COD 4 og Halo 3, BF: BD 2 er noe jeg vurderer og kjøpe meg. Ser heftig mye bedre ut en Modern warfare 2. sant?? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 - Modern Warfare 1 og 2 - BF: Bad Company 1 og 2 - Red Dead Redemtion - Halo 3 Bare noen jeg kom på i farten Takk for svar Jeg har COD 4 og Halo 3, BF: BD 2 er noe jeg vurderer og kjøpe meg. Ser heftig mye bedre ut en Modern warfare 2. sant?? Jeg liker BF: BD 2. Er ikke heftig mye bedre en modern warfare. Det er mer sammarbeid og en god online community. Ville uansett gått til innkjøpt av FIFA 10 eller FIFA 10 South Africa. Kan spille FIFA et helt år uten å gå lei. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Red Dead Redemption. Helt klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå