Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har en relativt ny HTC Touch Diamond 2, oppgradert til siste versjon av WM 6.5 med HTC Sense (som på HD2). Jeg lånte en iPhone her om dagen, og den var myyyyye raskere enn min HTC, både på surfing og ved bruk av Google Maps (kartoppdatering, bildenedlasting etc). Er dette generelt, eller er det noe galt med min HTC? Begge kjørte på 3G, og eneste negative jeg opplevde med iPhone var at den mistet kontakt med nettet mye tidligere/oftere enn min HTC. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg har en relativt ny HTC Touch Diamond 2, oppgradert til siste versjon av WM 6.5 med HTC Sense (som på HD2). Jeg lånte en iPhone her om dagen, og den var myyyyye raskere enn min HTC, både på surfing og ved bruk av Google Maps (kartoppdatering, bildenedlasting etc). Er dette generelt, eller er det noe galt med min HTC? Begge kjørte på 3G, og eneste negative jeg opplevde med iPhone var at den mistet kontakt med nettet mye tidligere/oftere enn min HTC. diamond 2 er litt treg. De gode HTC-modellene er HD2, Desire, Legend og EVO 4G. Alle de andre ligger litt bak. HD2 for eksempel ligger er 5 sekund raskere å laste opp sider på 3g-nettet en iPhone. Men ganske like på wifi. De nevnte over er helt glatte og raske som iPhone. Men ikke de eldre versjonene av HTC. Endret 8. juni 2010 av SolbergMobil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Min er ikke gammel, jeg kjøpte den i november, og la inn siste oppgraderingen i slutten av april. Er det stor forskjell på de med WM kontra Android? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå