SuperJan Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har akkurat lagt inn BitTorrent, og det virker som et greit program det. Men jeg lurer på hvor jeg kan finne filer? Altså linker til nedlastninger. Håper noen har svar på dette. På forhånd takk, Jan-Sølve Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg aner ikke hva programmet er, men siden ingen andre har svart skal jeg gi deg et tips: www.google.com - søk etter BitTorrent f.eks. eller lignende, de fleste treff finner du nok på engelsk! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det kommer an på hva slags filer du er ute etter. Et greit program det, spessielt i noen miljøer. Hva er du ute etter egentlig? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Husk at warez er ulovlig på forum, så diskuterer du det, ha en god ferie Lenke til kommentar
taleg Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Ta en till på http://www.suprnova.org/ Der finner du nok både det ene og det andre... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Driver og laste ned noe på BitTorrent atm. Jeg har uplaodet 10MB og downloadded 5MB. Hva søren er det jeg har uploadet??? Trodde det var kun file jeg laste ned som ble delt jeg!!! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Du kan jo ha delt de 5 Mb til 2 personer=10Mb. Lenke til kommentar
PredatorZ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det her er en fin side http://www.sharelive.com Beste bitorrent program BT++ finner du på http://btplusplus.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Driver og laste ned noe på BitTorrent atm. Jeg har uplaodet 10MB og downloadded 5MB. Hva søren er det jeg har uploadet??? Trodde det var kun file jeg laste ned som ble delt jeg!!! Det som blir uploadet er biter av det du lastet ned Forklarende bilde linker BitTorrent overføring Normal overføring Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 shareaza,edonkey fungerer også sånn. Edonkey har innebygget støtte for bittorrent og edonkey utenom gnutella 1 og 2 nettverkene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 virkelig? har ikke hørt noe om bitTorrent støtte i eDonkey/overnet hybriden jeg iallefall? Lenke til kommentar
capy Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 BT ruler, men bittert når du har hentet ned 1932,97mb og mangler 71mb og så stopper hele greien opp. blir sikkert bra når det blir mer brukt. BT gikk på en smell da CNN gikk ut og sa du kunne få tak i Matrix reloaded på bt. mange sider som la ned grunnet dette, men så fikk jo programmet mange nye brukere også. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Her er en liten godsak: http://news.gametab.com/files/25min-Half-L...deo.zip.torrent Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 BIt torrent er ikke nødvendigvis warez... JA det er et fil delings system men ikke alt der er ulovlig... mye ulinsensiert anime der som er helt lovlig å laste ned feks... så lenge vi ikke prater om å laste ned en bestemt ulovlig fil er det ikke warez... imo Lenke til kommentar
mariux Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 www.torrentse.cx er nok oppe med ny server om noen få dager. Veldig bra side (i likhet med suprnova.org) for å finne torrent-filer. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 virkelig? har ikke hørt noe om bitTorrent støtte i eDonkey/overnet hybriden jeg iallefall? les zeropaid et par ganger i uken Masse info der. The next major version of Shareaza is here -- almost. As promised, the Shareaza 1.9 public beta is available now. The mysterious two new networks were in fact eDonkey2000, known for its efficient sharing and large file selection, and BitTorrent, known for fast access to very new files. These are now available in addition to Shareaza's premiere Gnutella2 network and the legacy Gnutella1 network, giving you four P2P systems at your fingertips. Oops ja. mente selfølgelig at shareaza hadde det innebygget. Men mldonkey har støtte for bittorrent de har støtte for disse nettverkene: Overnet , Bittorrent , Gnutella (Bearshare, Limewire,etc), Gnutella2 (Shareaza), Fasttrack (Kazaa, Imesh, Grobster), Soulseek , Direct-Connect , and Opennap og selfølgelig edonkey nettverkene da Lenke til kommentar
v0id Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Må nesten bare minne om punkt 6 i rettningslinjene: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. bittorrent i seg selv er vel helt uskyldig, men å henvise til sider der man kan laste piratvarer er vel heller å tøye reglene.. :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 etter at jeg fikk en fin introduksjon i bittorrent og fant de rette sidene som hadde bra med torrents, bruker jeg kun bittorrent. Det er rett og slett konge, og man slipper disse lame narrene som bruker kazaa lite og slår av sharing, folk som bruker fakesharescripts i DC osv, bittorrent er rett og slett konge. For min del bruker jeg å laste et par-tre hundre MB mer opp en ned, men det er ikke noe krav om det. For meg er Bittorrent the only one. Ytterst lite fakesharing der og (folk som skriver at det er film a, mens det er filmb) siden de store warez-gruppene som regel står bak sidene. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 zeropaid Er dette en side som kan vise til piratvirksomhet???? Da vil da dinside.no sin data del være minst like mye brudd av en eventuel retningslinje. Sjekk denne dlen da. skal jeg nekte folk og få bruke google?? Du hadde fint funnet siden hvis du hadde søkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg