Albiol Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei! Fikk min HTC Desire i posten i dag, men har et stort problem. Jeg får ikke til å koble meg til det trådløse nettverket hjemme (det vil si, jeg er tilkoblet og signalstyrken er god så alt er TILSYNELATENDE som det skal være.. meg allikevel kommer jeg ikke på nett.) Jeg er sikker på at jeg har gjort alt riktig, da jeg kommer meg på naboens trådløse nett (begge nettene har WEP-sikring). Desverre har jeg ikke peiling hvordan jeg kommer meg inn på "nettet" for å eventuelt endre noe der, men hva kan være problemet? telefonen er jo åpenbart i god stand, da jeg jo kommer meg på nett hos andre, og nettet her hjemme fungerer helt fint på pc'en. Kan for ordens skyld nevne at nettleverandør er Canal Digital. What to do?? Lenke til kommentar
carwin Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er sikker på at jeg har gjort alt riktig, da jeg kommer meg på naboens trådløse nett (begge nettene har WEP-sikring). Desverre har jeg ikke peiling hvordan jeg kommer meg inn på "nettet" for å eventuelt endre noe der, men hva kan være problemet? telefonen er jo åpenbart i god stand, da jeg jo kommer meg på nett hos andre, og nettet her hjemme fungerer helt fint på pc'en. What to do?? Hvis du har æøå i SSID (navnet på nettverket), kan det være problemet. Lenke til kommentar
Albiol Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 har ikke det heller, hadde det bare vært så enkelt..:/ Lenke til kommentar
Albiol Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har en ruter fra Dlink dersom det skulle være relevant.. Lenke til kommentar
Zorbitz Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har også problemer med WiFi mot mitt Asus RT-N15 aksesspunkt, uavhengig av type kryptering, også ved kryptering avslått. Etter litt søking skjønner jeg at det er en del trådløsrutere denne telefonen sliter med. Etter oppdateringen HTC kom med for noen dager siden, så har det bedret seg en del. En midlertidig løsning jeg brukte var å sette 'beacon interval' til en lavere verdi enn standard (på aksesspunktet). Standardverdi er 100 millisekunder. Ved å sette denne til 40 eller lavere, så fungerte det ganske greit, men det vil dra mere strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå