sc00ter Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 heya! nå er tida inne for å kjøpe scooter, og jeg lurer på noen ting.. har sett på aprilia SR 50R, ditech.. 15k for denne, 2005 modell, er det bra kjøp? også en ting, jeg er veldig liten av vekst, og tenn rr sykkelen såpass tung at det kan bli problemer å sette på støtta, eller er det mer teknikk en styrke??? håper på noen kjappe, kloke svar! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Å sette den på støtta er null problem, er bare å legge vekta si på den så smetter den lett opp. Er vel et bra kjøp, men har hørt ulike ting om kvaliteten på ditech-scooterne. Jeg ville kjøpt en Aprilia sr som ikke var ditech. Lenke til kommentar
sc00ter Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Å sette den på støtta er null problem, er bare å legge vekta si på den så smetter den lett opp. Er vel et bra kjøp, men har hørt ulike ting om kvaliteten på ditech-scooterne. Jeg ville kjøpt en Aprilia sr som ikke var ditech. okei, takk. et annet spørsmål; hvis jeg kjøper ny moped og den går i 65, og jeg blir stoppet. blir det tatt som trim? for grensa er vel egentlig 45??? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Å sette den på støtta er null problem, er bare å legge vekta si på den så smetter den lett opp. Er vel et bra kjøp, men har hørt ulike ting om kvaliteten på ditech-scooterne. Jeg ville kjøpt en Aprilia sr som ikke var ditech. okei, takk. et annet spørsmål; hvis jeg kjøper ny moped og den går i 65, og jeg blir stoppet. blir det tatt som trim? for grensa er vel egentlig 45??? Det blir tatt som trim ja. Alt som gjør at mopeden går raskere enn 45 km/t blir regnet som trim. Da blir det vel 4200 kroner i bot om du blir stoppet, og avskilting slik at du må vise den i nedplombert stand på biltilsynet. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 "Føreren av motorvogn er ansvarlig for at kjøretøyet under all kjøring er under forsvarlig og forskriftsmessig stand" - Slik det så fint heter i Vegtrafikkloven. Lenke til kommentar
elgen9 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 hei, har aprilia sr 50 og er veldig fornøyd med den, skal selge den nå fordi jeg skal kjøpe girmoped. Det er ikke ditech modellen, går også veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå