Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var uke fem ferdig og jeg kom faktisk over 80 poeng, slo min motstander Gutta med laarskille, selv om han hadde både Favre og Peterson i natt. Jeg tjente på at Moss ble hentet til Vikings, fordi som media sa, han ble løpende litt rundt som en decoy, og dermed ga det mye rom for Percy Harvin som jeg har på laget. Herlig!

 

Stillingen etter uke 5:

 

  1. Troendelag Vikings
    4-1-0
    452.16
  2. Trondheim Patriots
    4-1-0
    409.80
  3. Slaaskjempene
    3-2-0
    492.04
  4. Kurt Warners bros
    3-2-0
    472.92
  5. Fodor's Army
    3-2-0
    468.12
  6. Iron Mountain Packers
    3-2-0
    394.26
  7. Gutta med laarskille
    2-3-0
    359.58
  8. Norwegian Bears
    1-4-0
    447.16
  9. Kentucky Fried Chickens
    1-4-0
    435.98
  10. Pimpin
    1-4-0
    279.52

 

Trøndelag dominerer ligaen atm :D

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Skal gjøre det. Ellers fornøyd med å være 3-2 etter den begredelige 0-2 starten. Ser også jeg ahr nest mest poeng, selvom jeg fortsatt ikke er noe fornøyd med laget mitt. Trenger virkelig en RB.

 

jaa, også trenger du en god QB, en WR eller to og bedre def, og kanskje en K. Men ellers ser det bra ut

Lenke til kommentar

jaa, også trenger du en god QB, en WR eller to og bedre def, og kanskje en K. Men ellers ser det bra ut

Eh, nei? Han trenger muligens en backup QB, hvis ikke Vick kommer tilbake som starter i Eagles, men Aaron Rodgers er blant de beste fantasy-QBene der ute, så han har jo en solid QB. På WR-plass så har han TONNEVIS av dekning, med spillere som alle kan ta 20+ poeng i en match. Han har Janikowski som kicker, som har den nest høyeste poengsummen for kickere i NFL Fantasy så langt, og Chargers defense har nest høyeste score bak mitt Steelers defense.

 

Håpløst førsteinnlegg du har. Troll! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...