Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football


Anbefalte innlegg

I uke tre, så klarte alle tre lagene uten tap etter to kamper, å tape mot sine motstandere. Dermed er det ikke lenger noen lag uten tap.

 

Stillingen etter uke 3:

 

  1. Slaaskjempene
    2-1-0
    286.60
  2. Fodor's Army
    2-1-0
    280.00
  3. Trondheim Patriots
    2-1-0
    273.94
  4. Troendelag Vikings
    2-1-0
    273.28
  5. Iron Mountain Packers
    2-1-0
    264.62
  6. Gutta med laarskille
    2-1-0
    223.68
  7. Kentycky Fried Chickens
    1-2-0
    296.10
  8. Norwegian Bears
    1-2-0
    284.58
  9. Kurt Warners bros
    1-2-0
    271.86
  10. Pimpin
    0-3-0
    145.46

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen... Taper jeg denne kampen her så henger jeg meg: http://fantasy.nfl.com/league/114807/team/3/gamecenter?week=4 Pimpin vet jeg ikke hvem er, men han er helt tydelig ikke aktiv i spillet lengre. Har tre spillere som er på bye week på sin starter. I tillegg får Kevin Kolb spille i dag, og han har faen meg over 50 poeng likevel.

 

Jeg har Colts defence med -1 poeng (Fuck off, forbanna drittlag!), Santana Moss får et halvt poeng og CJ Spiller som liksom skulle bli blant de store rookiene denne sesongen ga meg 1,5 poeng. Nå er jeg direkte pissed, og nå får jeg håpe mine tre siste innfrir og gir meg seieren (Green-Ellis, Nicks og Hernandez).

 

Projected score for week 4 var over 90. Nå med tre spillere igjen i aksjon, så står jeg med 27.60. Det er latterlig, det er flaut og jeg er så jævlig pissed nå!

Lenke til kommentar

Går på en seier jeg også, mot slasskjempene. Hvem er det? Han er også inaktiv, har 2 spillere på bye week. Kom igjen folkens, vær litt aktiv.

 

Stillingen er 69.50-65.30. Jeg mangler Tom Brady og Patriots DEF. Samler inn noen poeng kan jeg tenke meg. Pluss slaaskjempene har spilt ferdig.

 

Haha, er det mulig MartinF. Bare å håpe Green-Ellis og Hernandez samler inn 20 poeng så har du jo vunnet. Men urettferdig at noen som rett og slett driter i fantasy ligaen samler så mye poeng.

Endret av Stinson
Lenke til kommentar

Stillingen etter uke 4:

 

  1. Troendelag Vikings
    3-1-0
    382.50
  2. Fodor's Army
    3-1-0
    380.98
  3. Iron Mountain Packers
    3-1-0
    347.20
  4. Trondheim Patriots
    3-1-0
    329.04
  5. Slaaskjempene
    2-2-0
    365.98
  6. Kurt Warners bros
    2-2-0
    354.50
  7. Gutta med laarskille
    2-2-0
    287.92
  8. Kentucky Fried Chickens
    1-3-0
    365.98
  9. Norwegian Bears
    1-3-0
    357.12
  10. Pimpin
    0-4-0
    198.00

Lenke til kommentar

Liker det jeg ser her. Men frykter til helgen, da patriots har bye week, og jeg mister Tom Brady. Så da får nok godeste Alex Smith sjansen. Jeg har også vært så dum at jeg har bare valgt et DEF, og det var jo så klart Patriots. Kickeren min har også bye. Så må prøvd å få byttet disse ut, hvis fristen ikke er passert så klart.

Lenke til kommentar

Ser den. Sliter litt jeg også. Har 4 RBs, og kun en er sikker på spill ikveld, og det er Arian Foster. McFadden er out, og Rice/Jackson er på probable, hvordan skal det gå. huff.

 

Også er jo så klart Patriots på bye, så mangler Brady og Pats def. Samt som jeg mangler kickeren Jeff Reed fra steelers. Hentet inn Mike Nugent som erstatter, så får håpe det går veien alikevell.

 

Er nokså usikker på Alex Smith, og Giants DEF.

Endret av Stinson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...