tobn Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 hehe, men absolutt et godt lag det der. Gleder meg til det begynner. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Faen. Trodde draften var imorgen jeg. Men men, er det mulig å bytte spillere? Fikk faen meg Tom Brady, hater fyren. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kurt Warners bros Head Coach: tobn Starters: QB - Aaron Rodgers GB RB - Cedric Benson CIN RB - Ryan Grant GB WR - Johnny Knox CHI WR - Sidney Rice MIN WR - Mike Wallace PIT TE - Vernon Davis SF DEF - Miami Dolphins Special Teams: K - John Kasay CAR Benken: QB - Vince Young TEN RB - Felix Jones DAL WR - Julian Edelman NE WR - Malcom Floyd SD TE - Chris Cooley WAS DEF - Arizona Cardinals Fikk såklart ikke med meg at Sidney Rice er ute store deler av sesongen før nå. Den posisjonen jeg var minst førnøyd med i tillegg. KRISE! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 :O Blasfemi! Kunne tenkt meg å ha Brady, men tror jeg holder Brees og Ryan. Lenke til kommentar
colert Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fodor's army Starters QB - Matt Schaub RB - Jahvid Best RB - Chris Johnson WR - Calvin Johnson WR - Mike Sims-Walker WR - Robert Meachem TE - Dallas Clark DEF - San Fransico 49'ers Special Teams K - Stephen Gostowski Bench QB - Matthew Stafford RB- Marion Barber WR - Donald Driver WR - Devin Hester WR - Braylon Edwards WR - Steven Breaston Er forsåvidt fornøyd med draften, selv om jeg ikke fikk deltatt på den. Er hvertfall fornøyd å ha fått Matt Schaub som strating QB, CJ2K som RB, Dallas Clark som TE + defenset til 49'ers. Lenke til kommentar
colert Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kanskje i enkelte kamper MartinF, men har en større tro på Schaub enn på Stafford generelt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Deg om det Har ikke tro på Texans i år, og dermed blir det vanskelig for Schaub og. Men vi får se... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Noen du kunne tenke deg å trade Calvin Johnson med? Lenke til kommentar
colert Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Noen du kunne tenke deg å trade Calvin Johnson med? Er nok ikke det tobn, selv om jeg er fan av Chriss Cooley... Trenger Calvin som. Håper han kommer til å ha en kjempesesong... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Breaston mot Edelman da? Lenke til kommentar
colert Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Er med på den. Har satt op en trade nå. Endret 27. august 2010 av colert Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Vernon Davies for Finley, Stinson? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Står over den jeg gitt. john-m, lyst til å bytte Favre mot Tom Brady? Eller så kunne jeg ha tenkt meg Tony Romo, hvem er det som har laget slaaskjempene? Endret 27. august 2010 av Stinson Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kan jeg friste med noen andre da? Eller så kunne jeg ha tenkt meg Tony Romo, hvem er det som har laget slaaskjempene? en venn av meg, som ikke er på forumet. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Du kan friste med Sidney Rice! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Du kan friste med Sidney Rice! Som er langtidsskadet... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Oi. Det hadde jeg ikke fått med meg. Ute hvor lenge? : -S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå