tobn Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Og takk gud for det, ellers hadde jeg ligget kraftig bak allerede. Ikke at det har alt å si, men projection sier 122 - 104 i favør deg per nå. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Nå ser jeg brady er på benken også. Jaja, der tapte vel jeg. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Arrgh, hva er det Maclin og Eagles holder på med da? Get me some points... Ser nå at han har 0 på forventet. Spiller han ikke? Nei tobn, dette går nok veien for deg. Endret 2. januar 2011 av Stinson Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Hvordan kan du si det? Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Nå trenger jeg et mirakel av 49ers Davis Endret 3. januar 2011 av tobn Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) tobn du er ferdig med dine nå. Stinson har igjen Jackson, og er seks poeng bak deg. Stinson kommer til å vinne dette, det er litt sensasjonelt. Hillis underpresterer, Vick spiller ikke, Rodgers spiller dårlig... Ingen god dag for Kurt Warner bros dette! Selv så er jeg kjempefornøyd med kampen om femteplassen. Alle putter poeng på boka, men Austin, Winslow og Thomas kunne gjerne bikket over ti poeng de også, men det spiller ingen rolle nå. Er fornøyd med å sikre femteplassen, selv om ting kunne sett helt annerledes ut om jeg ikke hadde fucket det til de siste to ukene i regular season. EDIT: Ser nå at Tim Tebow putter masse poeng i sluttminuttene her, men jeg har vunnet, så orker ikke bry meg nevneverdig om det. -- Neste sesong så skal jeg starte en liga, kun for aktive spillere, 10 eller 12 plasser blir det, må se det an litt utover våren og sommeren. Hvis du vil være med, så kan du sende meg en PM med en e-postadresse, så kommer jeg til å sende ut en mail når høsten nærmer seg. Kommer også til å annonsere det i forumet her, da sannsynligvis i den amerikanske fotballtråden, eller denne her. Endret 3. januar 2011 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Da er det bare å gratulere! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) All ære til Stinson. Gratulerer. Endret 3. januar 2011 av tobn Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Oi, hadde ikke forventet dette. Sto jo i fare for å miste play offs også en stund der, men lose streak på 4 tror jeg det var. Var jevnt inatt også, og spennende. Var nok Arian Foster som reddet meg Da er det bare å glede seg til neste år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Ble en spennende sesong dette, og jeg gleder meg allerede til neste. Dette var mitt første aktive år som fantasysspiller, og jeg gjorde endel nybegynnerfeil i begynnelsen. Jeg gikk veldig mye etter navn, og ikke etter fantasyvalue. Det viste seg å være lite lurt. Neste sesong skal jeg lage en liga selv, hvor det skal være en QB, to RBs, to WRs, en TW og en flex. Flex er ganske genialt, for da kan du selv velge om du vil kjøre en RB eller WR i den posisjonen. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Ja W/R fant jeg ikke ut før etter jeg lagde vår liga, og det er en bra greie. Men da fikk vi jo alle iallefall teste litt osv i år. Så da har vi lært av feil og kan gjøre det bedre neste år. Er jo fantastisk morro. Skulle ønske jeg hadde en større kompis gjeng som følger aktivt med og som jeg kunne hatt en liga om penger med. Da blir det fort mye mer seriøst . Selv hadde jeg et fantastisk år i fantasy football. 2 plass i vår liga, 1 plass i en vgd liga, 1 plass i en med 3 kompiser, 3 plass i en liga med 7 folk fra klassen og noen kompiser av de og en 5 plass i en random 12 deltakere engelsk liga jeg ble med i, der faktisk alle var seriøse. Hvordan skal jeg leve opp til "rookie" året neste sesong nå? Endret 3. januar 2011 av tobn Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Fantasy-sesongen er over, men vi som er aktive kan jo henge sammen også frem til Super Bowl, kan vi ikke? Jeg har opprettet en liga i Fantasy Playoff Challenge nå, og det er bare å hive seg med: http://challengegames.nfl.com/playoffchallenge/leagues/15654 Ligaen heter "Diskusjon.no" og passordet er "playoff". Du velger spillere fritt fra de som deltar i hver enkelt runde i playoffen, og det er ikke noe trading og alt sånn som i Fantasy Football. Si ifra om dere blir med Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Hiver meg på den jeg også. : ) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Anbefaler å lese "How to play"-siden. Der står det litt om hvordan man kan få x2-x4 multipliers. Jeg spiller fks. med to som har bye denne uken, så de får x2 neste uke Lenke til kommentar
colert Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Blir med jeg også! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2011 2011-versjonen er splittet ut i ny tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1353613 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå