Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tobn du er ferdig med dine nå. Stinson har igjen Jackson, og er seks poeng bak deg. Stinson kommer til å vinne dette, det er litt sensasjonelt. Hillis underpresterer, Vick spiller ikke, Rodgers spiller dårlig... Ingen god dag for Kurt Warner bros dette!

 

Selv så er jeg kjempefornøyd med kampen om femteplassen. Alle putter poeng på boka, men Austin, Winslow og Thomas kunne gjerne bikket over ti poeng de også, men det spiller ingen rolle nå. Er fornøyd med å sikre femteplassen, selv om ting kunne sett helt annerledes ut om jeg ikke hadde fucket det til de siste to ukene i regular season.

 

EDIT: Ser nå at Tim Tebow putter masse poeng i sluttminuttene her, men jeg har vunnet, så orker ikke bry meg nevneverdig om det.

 

--

 

Neste sesong så skal jeg starte en liga, kun for aktive spillere, 10 eller 12 plasser blir det, må se det an litt utover våren og sommeren. Hvis du vil være med, så kan du sende meg en PM med en e-postadresse, så kommer jeg til å sende ut en mail når høsten nærmer seg. Kommer også til å annonsere det i forumet her, da sannsynligvis i den amerikanske fotballtråden, eller denne her.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Ble en spennende sesong dette, og jeg gleder meg allerede til neste. Dette var mitt første aktive år som fantasysspiller, og jeg gjorde endel nybegynnerfeil i begynnelsen. Jeg gikk veldig mye etter navn, og ikke etter fantasyvalue. Det viste seg å være lite lurt.

 

Neste sesong skal jeg lage en liga selv, hvor det skal være en QB, to RBs, to WRs, en TW og en flex. Flex er ganske genialt, for da kan du selv velge om du vil kjøre en RB eller WR i den posisjonen.

Lenke til kommentar

Ja W/R fant jeg ikke ut før etter jeg lagde vår liga, og det er en bra greie. Men da fikk vi jo alle iallefall teste litt osv i år. Så da har vi lært av feil og kan gjøre det bedre neste år. Er jo fantastisk morro. Skulle ønske jeg hadde en større kompis gjeng som følger aktivt med og som jeg kunne hatt en liga om penger med. Da blir det fort mye mer seriøst :).

 

Selv hadde jeg et fantastisk år i fantasy football. 2 plass i vår liga, 1 plass i en vgd liga, 1 plass i en med 3 kompiser, 3 plass i en liga med 7 folk fra klassen og noen kompiser av de og en 5 plass i en random 12 deltakere engelsk liga jeg ble med i, der faktisk alle var seriøse.

Hvordan skal jeg leve opp til "rookie" året neste sesong nå? :p

Endret av tobn
Lenke til kommentar

Fantasy-sesongen er over, men vi som er aktive kan jo henge sammen også frem til Super Bowl, kan vi ikke? Jeg har opprettet en liga i Fantasy Playoff Challenge nå, og det er bare å hive seg med:

 

http://challengegames.nfl.com/playoffchallenge/leagues/15654

Ligaen heter "Diskusjon.no" og passordet er "playoff".

 

Du velger spillere fritt fra de som deltar i hver enkelt runde i playoffen, og det er ikke noe trading og alt sånn som i Fantasy Football.

 

Si ifra om dere blir med :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...