MartinF Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Gratulerer colert. Du burde slå meg greit med det forspranget du har nå. Lenke til kommentar
colert Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Skulle ha startet Austin Collie. Gutten har jo over 20 poeng. Tror ikke jeg vinner Martin. Tror ikke jeg har fått nok poeng ut av de to RB-ene mine for det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Joda, for i dag så har Moreno bestemt seg for å ikke ta poeng, så du vinner uten problemer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ah, Moreno er skadet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Kjedelig at kvartfinalen blir avgjort av en skade... :/ -- Jeg gleder meg til neste sesong. Da skal jeg finne en gruppe AKTIVE spillere, og ha en skikkelig fin liga. Denne gangen vinner tobn uten problemer. Book it! Endret 20. desember 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Oi. Ser jeg også har tatt meg videre. Vært inaktiv grunnet en tur til Spania. Men, nå skal the bowl vinnes!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Greit jevnt i kampene som foregår nå: Selv så har jeg ikke noe kamp i dag, men poeng sanker jeg uansett og er over 50 nå. Typisk når jeg ikke spiller Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hahaha, den første uken jeg ikke har kamp, så får jeg min høyeste score... Har passert 111 poeng nå, noe som er 2 poeng mer enn min tidligere toppscore... Typisk! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Leder nå 80-48 mot Slaaskjempene. Han har igjen Drew brees og Vikings DEF. Jeg mangler Jeremy Maclin. Så håper dette går veien for meg!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det blir deg og tobn i finalen, garantert. tobn har Michael Vick, men leder også med flere poeng når Colert er ferdig med alle sine. Vikings DEF kommer aldri til å få noe god poengsum, fordi de møter nevnte Vick, og dermed står han igjen med Brees, som ikke får 40 poeng mot ATL. Skjer ikke. Finalen vinner tobn. Sorry Stinson Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Haha, nei den vinner jeg så klart! : )Vick blir skadet tirsdags natten av godeste Jared "rodeo" Allen. Slik at jeg vinner ligaen. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ikke noe tvil om at det blir spennende iallefall. Gru/gleder meg til å se motstanderne til spillerne mine neste runde. Har ikke kommet så langt. Har mye å si. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hoho, kan jeg trekke den statementen min? Vick spiller ikke week 17, og dermed må tobn satse på at Rodgers leverer... Dette kan bli jevnt! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Brady tar Rodgers LETT. Resten blir jævli spennende !! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Nåja, ikke vær så skråsikker på det Rodgers har flere fantasypoeng enn Brady i årets sesong, og kom tilbake fra skade nå og fikk nesten 35 fantasypoeng i forrige kamp. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Han leverer ikke 35 poeng i neste kamp. Toppen 20 peong, mens brady tar sannsynligvis 25+ i neste kamp. Resten blir som sagt spennende. Dette skal jeg vinne! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Begge har "enkel" matchup, og Rodgers har godt over 20 poeng average. Men han er svakere enn Michael Vick, og det var egentlig poenget mitt Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Da er vi i gang tobn, and you`re going down! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Blir jevnt det her. Er småredd. Har ikke troa på noe mer poeng hos de 2 RBene mine og da blir det skummelt. Blir ikke bedre hvis ikke Patriots kan slippe inn noen poeng snart. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Frykter jeg får lite poeng hos mine recivere jeg. Tok en sjanse på Kenny Britt denne uken, og plasserte Anquan Boldin på benken forran Derrick Mason. Ser også at min TE, Dustin Keller ikke tar noen poeng. Er det noe jeg er fornøyd med så er det Pats DEF. Jeg ser også at Mike Wallace har hatt litt av en kamp. Dette blir spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå