Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kyle Orton har ALDRI spilt en så RÆVVA kamp før. FAEN I HELVETTE! UNDER 2 (TO!!!) poeng for faen!

 

EDIT:

 

Til informasjon. Hadde Kyle Orton spilt en vanlig kamp, rundt 18+ poeng, så hadde jeg eid denne runden. Sitter å følger med og det er enten run fra Moreno, eller incomplete pass fra Orton til Royal eller Gaffney. Med andre ord, hadde det fungert idag, så hadde jeg fått dobbelt opp med poeng hver gang Orton kastet til Royal eller Gaffney. Sint nå? JA!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Da var nest siste uke i regular fantasy season over. Jeg beklager for de siste tre-fire postene her i tråden, men var nødt til å få ut litt aggresjon. Slik Orton spilte denne helgen holder ikke mål NFL, sådetså!

 

  • Poengmessig er det ingen som kan slå Kurt Warners bros så lenge han er med videre i Playoffen. Vick, Peyton Hillis, Lloyd... Fantastisk lag, og er storfavoritt til å vinne.
  • Fodor's Army som har vært helt i toppen lenge, har fått en liten sprekk nå de siste to ukene, og har ramlet ned til andreplass. Møter Slaaskjempene i siste runde som er avhengig av seier for å kapre 3. eller 4. plassen, siden Troendelag Vikings jager bakfra.
  • For meg personlig hadde det vært perfekt med Slaaskjempene-seier, og helst at de begge to kaprer veldig få poeng. Jeg er nødt til å slå Gutta med laarskille, og med seier til Slaaskjempene vil det gi meg andreplassen og bye i kvartfinalen.

 

Stillingen etter uke 13:

 

  1. Kurt Warners bros
    8-5-0
    1306.90
  2. Fodor's Army
    8-5-0
    1185.14
  3. Trondheim Patriots
    8-5-0
    1151.50
  4. Slaaskjempene
    8-5-0
    1150.52
  5. Troendelag Vikings
    7-6-0
    1133.68
  6. Kentucky Fried Chickens
    6-7-0
    1163.80
  7. Pimpin
    6-7-0
    833.90
  8. NorwegianBears
    5-8-0
    1101.48
  9. Gutta med laarskille
    5-8-0
    940.20
  10. Iron Mountain Packers
    4-9-0
    949.60

Lenke til kommentar

Jeg hadde en god matchup flere uker, men viste at jeg kom til å tape de siste ukene. Laget mitt er ikke noe særlig sterkt, og når CJ ikke har fått mer en 6.8 poeng på de siste ukene (kan godt være helt siden uke 4/5 eller noe) så blir det ikke seier på meg. Siste kamp scoret jo de to RB mine rundt 10 poeng til sammen. Det er latterlig dårlig...

Lenke til kommentar

Fantastisk Pittsburg defense idag, og skaffet meg fine 25 poeng. Jeg hadde forventet enn 10-12 maks, så dette var jo over all forventning. Carpenter er også godt igang for Miami, så kicker og defense er på vei mot 30+ poeng totalt denne uken.

 

Fodor's Army kommer nok til å tape mot Slaaskjempene, og jeg vil sannsynligvis slå Gutta med laarskille. Forhåpentligvis vil jeg kunne ha høyeste poengsum ved tie, så andreplassen er innen rekkevidde. Er også nokså sikker på at tobn og Kurt Warners bros vil slå sin motstander, så det ligger an til at det blir jeg og tobn som tar de to øverste plassene, men vi får se!

 

Fodor's Army starter også Matt Cassel som ikke er med til San Diego og taper kanskje 17-25 poeng på det. :whistle:

Lenke til kommentar

Takket være Kyle Orton og Broncos ser alt nå ut til å gå til HELVETTE, og dette som så ut til å bli en kanonkveld... Motstanderen min har igjen blant andre Adrian Peterson, og selv om jeg også har igjen noen spillere, så er jeg allerede 5 poeng bak, og ser ingen mulighet til å vinne dette nå.

 

Hvordan i FAEN er det mulig?! Jeg har en mulighet til å bli nummer to, faktisk nummer en om tobn mot all formodning taper denne uken, men nå kan jeg ende så langt nede som på femteplass om jeg er skikkelig uheldig.

Lenke til kommentar

Lett er det ingen som forventer, men å prestere normalt må gå an. To siste uker med Kyle Orton = 2.68 - 0.94 = 1.74. Det er TO uker, TO fuckins kamper. Tom Brady siste to kamper = 29.34 + 22.76 = 52.21. Skjønner du hvor jeg vil hen? :p Jeg kunne sammenlignet med Vick, men det blir for tullete. Å kreve 20+ poeng av Orton syns jeg er helt ok. Han er en god QB, men tydeligvis ikke nå når jeg trenger han.

 

Og ja, du passerer meg. Jeg ender som enten nummer 4 eller 5 før playoffs, også ryker jeg først neste uke. Way to go, Kyle Orton!

Lenke til kommentar

Du kan få Fitzpatrick av meg om du er interessert. Haha!

 

Makan, hvorfor kjørte jeg med Bears sitt def mot brady?? Helt håpløst, ble bare 2 poeng der.

Nå er stillingen 106-103. Jeg har igjen Foster, han har igjen O. Daniels(TE, Houston). Så satser på at dette går veien. Aldri i livet om en TE, klarer mer poeng en Foster.

Lenke til kommentar

Dette gikk jo til helvette. Hadde jeg bare hatt en QB som hadde prestert normalt, slik at jeg hadde slått min motstander, så hadde jeg endt opp på andreplass, men realiteten viser at jeg ble nummer fem. Latterlig... Åtte poeng til, og jeg hadde vært nummer to.

 

Stillingen etter uke 14:

 

  1. Kurt Warners bros
    9-5-0
    1402.70
  2. Slaaskjempene
    9-5-0
    1208.26
  3. Troendelag Vikings
    8-6-0
    1252.24
  4. Fodor's Army
    8-6-0
    1233.34
  5. Trondheim Patriots
    8-6-0
    1215.44
  6. Pimpin
    7-7-0
    926.80
  7. Kentucky Fried Chickens
    6-8-0
    1236.48
  8. Gutta med laarskille
    6-8-0
    1011.64
  9. NorwegianBears
    5-9-0
    1174.02
  10. Iron Mountain Packers
    4-10-0
    1062.16

 

Det gir følgende playoff-bilde:

 

Kvartfinaler:

 

(1) Kurt Warners Bros

vs.

- Bye -

 

(4) Fodor's Army

vs.

(5) Trondheim Patriots

 

(3) Troendelag Vikings

vs.

(6) Pimpin

(2) Slaaskjempene

vs.

- Bye -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...