MartinF Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Fuck, fuck, fuck... Buffalo klarte nå å utligne ledelsen til Steelers og de går til overtime. Det er trippel-fuck, fordi jeg mister poeng pga. defense, Kentucky Fried Chickens har Mendenhall som GARANTERT får carries i OT og da vil jeg komme til å få enda flere poeng å ta inn. EDIT: Er det bare meg, eller er det sinnsykt irriterende å tape mot de som aldri har rørt laget sitt siden draften? Endret 28. november 2010 av MartinF Lenke til kommentar
tobn Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Gratulerer med seiren tobn. Er jo umulig for meg når Peyton Hillis har 30+ poeng og mine 20 RB har 1.70 poeng i 4th quarter. Jo takk. Hillis herja, men du hadde også en veldig svak runde ellers, ikke at så mange av mine andre har herja hittil enda da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Var det flere enn meg som hadde waiver claim på Jabar Gaffney? Hvis ikke så gjorde jeg en megablunder på rekkefølgen på waiver claimene mine Fodor fikk Westbrook nemlig EDIT: Det er forresten sykt rart å se Frank Gore på waiveren Synd han er ute resten sesongen. Stillingen etter uke 12: Fodor's Army8-4-01120.50 Slaaskjempene8-4-01073.20 Kurt Warners bros7-5-01204.52 Trondheim Patriots7-5-01066.92 Kentucky Fried Chickens6-6-01063.04 Troendelag Vikings6-6-01030.84 Pimpin6-6-0788.30 Gutta med laarskille5-7-0860.54 NorwegianBears4-8-0996.58 Iron Mountain Packers3-9-0865.40 Endret 2. desember 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Klarte heldigvis å snu trenden etter 5 tap på rad, med en seier. Er helt åpent om play off plassene nå. Pimpin snuser meg i baken med 6-6, og KEntucky Fried ligger forran meg med 6-6. Blir en spennende innspurt! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Pimpin taper denne uken Lenke til kommentar
colert Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg var heldig med Westbrook. Var overasket at jeg fikk han i det hele tatt. Får se hvordan det blir med han, for det står at han var limited in practice with an ankle injury. Forøverig starter jeg Cassel over Schaub denne uken. Tror han gjør det bra mot Broncos. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg hadde også et claim på westbrook, men glemte som sagt å sette rekkefølgen på waiverclaimene mine. Hvis ingen andre hadde claim på Gaffney, så kunne jeg fått begge to, så det er litt kjipt. Men sånn skjer, kan ikke være like heldig hver gang. Er fornøyd med å få gaffney da. Mangler bare Lloyd, så har jeg omtrent alle hos Denver som kaprer poeng. Nå starter jeg QB Kyle Orton, RB Knowhson Moreno, og WR Jabar Gaffney. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Pimpin taper denne uken Får håpe du ror i land den. Så skal jeg gjøre mitt beste for å slå slaaskjempene. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Interessert i your man Sidney Rice, Stinson? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg ville aldri ha hentet Rice (eller noen annen) som har vært ute hele sesongen og kun notert 8 poeng +/- så sent i sesongen... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Det toget har nok allerede godt tobn. Rice er per dags dato ikke god nok, og som martin nevner så har han bare samlet 8 poeng. Det er vel også ikke fult så smart med tanke på en evt play off plass. Siden mitt kjære Vikings er ute av det. Eller hvordan funker det med play offs? Kjører vi inn med spillerne vi har, eller blir det en ny "draft"? Der vi velger de resterende spillerne som har vært på lag som ikke kom med i play off? Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Er ikke noe mer fantasy etter regular season. Altså finalen vår er i week 17. Ok, den er grei, nå håper jeg Rice beviser dere feil, å herjer mot Bills. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Fantasy play off foregår i uke 15, 16 og 17 i regular season, så det spiller ingen rolle hvordan lagene til dine lag har gjort det IRL. Ok, den er grei, nå håper jeg Rice beviser dere feil, å herjer mot Bills. Skjer ikke. Endret 3. desember 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Aha, da skjønner jeg! Det blir jo bra Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Ser at Percy Harvin er questionable foran kampen i morgen, pga migrene som han sliter med. HVIS han ikke starter, så har jeg hentet inn Eddie Royal i backup. Det vil gi meg fire Broncos spillere To WRs, RB og QB. Blir litt fuck om det ikke går som alle spår da, en kamp med mye poeng Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Fantasy play off foregår i uke 15, 16 og 17 i regular season, så det spiller ingen rolle hvordan lagene til dine lag har gjort det IRL. Ok, den er grei, nå håper jeg Rice beviser dere feil, å herjer mot Bills. Skjer ikke. Hva sa du? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Hah, skulle akkurat til å skrive at jeg trakk tilbake det jeg sa Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 hehe, det er lov til å ta feil Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Men det er ikke naturlig at han skal spille så godt i dag. Men spillet med Tavaris Jackson funker jo greit... EDIT: Carpenter med 60 yard field goal for Dolphins. Yay Endret 5. desember 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå