Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football


Anbefalte innlegg

Fuck, fuck, fuck... Buffalo klarte nå å utligne ledelsen til Steelers og de går til overtime. Det er trippel-fuck, fordi jeg mister poeng pga. defense, Kentucky Fried Chickens har Mendenhall som GARANTERT får carries i OT og da vil jeg komme til å få enda flere poeng å ta inn.

 

EDIT: Er det bare meg, eller er det sinnsykt irriterende å tape mot de som aldri har rørt laget sitt siden draften? :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det flere enn meg som hadde waiver claim på Jabar Gaffney? Hvis ikke så gjorde jeg en megablunder på rekkefølgen på waiver claimene mine :whistle: Fodor fikk Westbrook nemlig :p

 

EDIT: Det er forresten sykt rart å se Frank Gore på waiveren :p Synd han er ute resten sesongen.

 

Stillingen etter uke 12:

 

  1. Fodor's Army
    8-4-0
    1120.50
  2. Slaaskjempene
    8-4-0
    1073.20
  3. Kurt Warners bros
    7-5-0
    1204.52
  4. Trondheim Patriots
    7-5-0
    1066.92
  5. Kentucky Fried Chickens
    6-6-0
    1063.04
  6. Troendelag Vikings
    6-6-0
    1030.84
  7. Pimpin
    6-6-0
    788.30
  8. Gutta med laarskille
    5-7-0
    860.54
  9. NorwegianBears
    4-8-0
    996.58
  10. Iron Mountain Packers
    3-9-0
    865.40

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Jeg hadde også et claim på westbrook, men glemte som sagt å sette rekkefølgen på waiverclaimene mine. Hvis ingen andre hadde claim på Gaffney, så kunne jeg fått begge to, så det er litt kjipt. Men sånn skjer, kan ikke være like heldig hver gang. Er fornøyd med å få gaffney da. Mangler bare Lloyd, så har jeg omtrent alle hos Denver som kaprer poeng. Nå starter jeg QB Kyle Orton, RB Knowhson Moreno, og WR Jabar Gaffney. :whistle:

Lenke til kommentar

Det toget har nok allerede godt tobn. Rice er per dags dato ikke god nok, og som martin nevner så har han bare samlet 8 poeng. Det er vel også ikke fult så smart med tanke på en evt play off plass. Siden mitt kjære Vikings er ute av det. :(

 

Eller hvordan funker det med play offs? Kjører vi inn med spillerne vi har, eller blir det en ny "draft"? Der vi velger de resterende spillerne som har vært på lag som ikke kom med i play off?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...