Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fornøyd med den waiver claimen ja. Jo takk

:( Så at du satte opp Ravens rett før denne kampen? Det kan være det som faktisk avgjør dette... Det ødela alt nå :p Du hadde en klar ledelse, så ble det jevnt, før Ravens lekte seg og plutselig er du nesten 40 poeng foran. Jeg har ikke sjanse i havet nå, uansett hva som skjer med dine.

 

Du leder jo med 70 poeng, og har to spillere igjen. Hva er da sjansen for at Maclin, Brady og Branch klarer, tja la oss si 100 poeng sammenlagt?

Skjer ikke.

Lenke til kommentar

Stillingen etter uke 11:

 

  1. Fodor's Army
    8-3-0
    1053.98
  2. Slaaskjempene
    8-3-0
    1020.42
  3. Trondheim Patriots
    7-4-0
    971.44
  4. Kurt Warners bros
    6-5-0
    1079.70
  5. Troendelag Vikings
    5-6-0
    946.30
  6. Kentucky Fried Chickens
    5-6-0
    942.16
  7. Pimpin
    5-6-0
    695.30
  8. NorwegianBears
    4-7-0
    918.08
  9. Gutta med laarskille
    4-7-0
    789.10
  10. Iron Mountain Packers
    3-8-0
    814.50

Lenke til kommentar

Haha, har sitter jeg å følger med på gamecenter (i ligaen) for å se hvordan Miles Austin gjør det... Så syns jeg at halftime hadde vart litt vel lenge, så tok en refresh av siden, og plutselig hadde Austin 12 poeng mer enn tidligere :p Herlig!

 

colert: Det kan blir veldig jevnt, men jeg kan være enig i at han stiller sterkt i denne matchen.

Lenke til kommentar

Gratulerer med seiren tobn. Er jo umulig for meg når Peyton Hillis har 30+ poeng og mine 20 RB har 1.70 poeng i 4th quarter.

Helt latterlig med Brandon Jackson. Han er starter, men har plutselig mistet alt av ansvar i red zone... Håpløst spør du meg. Men heldigvis har jeg ikke Jackson lenger :p

 

---

 

Igjen så fucker mine det til. Hernandez fikk ingenting å gjøre på torsdag, Percy Harvin har bare 3.50 med 10 min igjen, og jeg frykter Steelers skal slippe til Bills igjen, og da blir det enda færre poeng på defense. Nå har jeg heldigvis Kyle Orton og Knowshon Moreno igjen da, så de er nødt til å innfri skikkelig om det skal bli seier nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...