MartinF Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 All hail, Mike Vick. Helt rått å se han i natt. Kurt Warners bros burde være fornøyd med at Vick drar inn nesten 50 poeng alene. Villt! Stillingen etter uke 10: Fodor's Army7-3-0936.08 Slaaskjempene7-3-0922.94 Trondheim Patriots7-3-0869.56 Kurt Warners bros5-5-0952.78 Troendelag Vikings5-5-0884.16 Pimpin5-5-0635.10 Kentucky Fried Chickens4-6-0833.22 Gutta med laarskille4-6-0733.08 NorwegianBears3-7-0826.56 Iron Mountain Packers3-7-0733.66 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Det der liker jeg ikke... 5-5 er jo forferdelig nesten. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 All hail, Mike Vick. Helt rått å se han i natt. Kurt Warners bros burde være fornøyd med at Vick drar inn nesten 50 poeng alene. Villt! Jeg gråt ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Det der liker jeg ikke... 5-5 er jo forferdelig nesten. Neida, vinner du neste så kommer du til å være en kamp bak en eller to av oss i teten. Slår du Fodor's Army er han 7-4, og du 6-5, så ikke deppe helt enda. De 6 beste skal spille playoff. Jeg gråt ikke. Hehe Kjenner jeg gruer meg litt til å møte deg neste uke, om Vick fortsetter sånn. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Da har jeg endelig fått på plass en habil RB, samtidig som Moreno endelig har funnet formen. Slik ser laget mitt ut nå: QB: Kyle Orton RB: Matt Forte RB: Knowshon Moreno WR: Hakeem Nicks WR: Mike Williams WR: Miles Austin TE: Aaron Hernandez K: Dan Carpenter Def: Steelers Bench: QB: Matt Ryan RB: BenJarvus Green-Ellis RB: Brandon Jackson WR: Anthony Armstrong WR: Percy Harvin WR: Santana Moss Ikke se bort ifra at både Green-Ellis og/eller Armstrong/Moss kan forsvinne fort. Green-Ellis klarer ikke samle nok poeng og det samme gleder egentlig Armstrong og Moss også. Bra tropp det der Martin. Men hvorfor kjører du Mike Williams foran Harvin? Er det pga Vikings og deres pass game er så ustabilt? Både og. Jeg har lært meg at ved å spille FF så går du etter poeng, ikke navn. Ergo kjører jeg den som jeg tror kommer til å sanke flest poeng, basert på hvem de møter osv. Kjørte Harvin foran Williams forrige uke, noe som var helt riktig. Samme med Armstrong foran Moss. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Jeg skjønner Martin. Men da kan du vel være interessert i å bytte bort Harvin? Kommer med min tropp jeg også da. Noen bytter må nok gjøres, samler rett og slett ikke nok poeng til å vinne kamper. QB - Tom Brady RB - Arian Foster RB - Darren McFadden WR - Anaquan Boldin WR - Kenny Britt* WR - Jeremy Maclin TE - Dustin Keller K - Jeff Reed DEF - Giants Benken: QB - Ryan Fitzpatrick RB - Steven Jackson WR - Deion Branch WR - Lee Evans WR - Devery Henderson WR - Nate Washington Her må jeg prøve å få byttet til meg en bedre reciever. Jeg har Maclin og Boldin, som er selskrevne førstelag. Men bak der feiler jeg skikkelig. Har muligens et behov for en bedre tight end også. Siden Dustin Keller samler knapt poeng. Defense er også noe jeg har slitt med. Startet med Pats defense, men de feilet jo totalt i de siste matchene. Jeff Reed duger, og vil beholde han. Men jeg ser for at meg at jeg prøver å å byttet bort Devery Henderson,Lee Evans og Deion Branch på waiveren, slik at jeg får testet litt nytt kjøtt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Jeg skjønner Martin. Men da kan du vel være interessert i å bytte bort Harvin? Overhodet ikke Harvin er fortsatt viktig, og spilt 5 av 10 uker, og det inkluderer vel bye week, så da blir det 5 av 9 kamper. Han er fortsatt viktig. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Da så. Må vel fortsette og kjøre med Kenny Britt da. De på waiveren er vel ikke noe å satse på, eller? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Finnes nok noen smarte løsninger på waiver wiren og, men det er ikke noen du kan forvente skal plukke 15-20 poeng for deg i hver kamp. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Hmm, ja det er vel noen der ute som har slår til snart. Jeg har plukket 3-4 recivere fra waiveren nå. Kenny Britt, Deion Branch, Lee Evans også fikk jeg jo Nate Washington (ved et uhell). Kenny Britt er vel den eneste her som har gode tall, resten er jo "dårlig" om jeg får si det. Eller så er det bare jeg er for kravstor. Er jo tross alt min første sesong med amerikansk fotball. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Btw, du må se fremover og ikke bakover når du ser på spillere på waiveren. En spiller som har henter 70 poeng kan ha en dårlige periode mot slutten nå, enn det en som har 45 fks. Det er det som er jobben din som fantasy manager. Finne ut hvem som vil prestere best fremover. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Det er jo ikke så lett det da. Ser også at det er en svært liten sjanse for at Kenny Britt spiller på søndag også. Da kjører jeg rett og slett på med Deion Branch, sammen med Boldin og Maclin. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Fy faen, Dolphins er faen meg det mest evneveike laget jeg har sett. Takk for at dere har ødelagt denne runden for meg allerede... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Selv om det er mye igjen av denne runden, så har jeg allerede tapt. Dette kommer til å bli helt jævlig å se på utover natten og i morgen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Går dårlig her også. Samler rett og slett ikke nok poeng, og går nok på mitt 5. tap på rad... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Spesielt... Satt å irriterte meg over at Miles Austin ikke hadde skaffet seg noe poeng, og plutselig scorer han TD på et catch på 3 yards Jaja, får håpe han kan skaffe en 4-5 poeng til, da hadde jeg vært fornøyd. Lenke til kommentar
colert Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Ser ut som om jeg får seieren mot Stinson. Håper bare jeg kan holde på denne formen resten av sesongen også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Du har det suverent sterkeste laget, så det er ikke umulig. Du skulle kanskje kjørt Hill foran Vince Young idag, men meg om det... Når det gjelder mine muligheter så ser jeg ikke hvordan jeg skal kunne vinne denne uken. Kurt Warners bros har fortsatt en Michael Vick i form, så får han en stor kamp, så er jeg død. Spiller han en kamp med under 25, helst under 20 poeng, så kan jeg ha en mulighet om Moreno og Kyle Orton kan skaffe 40+ poeng, i tillegg til god kamp av både Nicks, Hernandez og Williams. Trenger at de skaffer 13+ poeng de også. EDIT: OG DER VAR FAEN MEG AUSTIN IGJEN!!!! Endret 21. november 2010 av MartinF Lenke til kommentar
tobn Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Selv om det er mye igjen av denne runden, så har jeg allerede tapt. Dette kommer til å bli helt jævlig å se på utover natten og i morgen. Absolutt ikke. Ser ut til å bli utrolig jevnt. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Angrer på at jeg ikke har på Rodgers isteden. Tror ikke Vick drar inn mer poeng enn han nå. Men alltid lett å være etterpå klok. EDIT: og steelers def hamstrer poeng som vanlig!! EDIT2: YES. WALLACE!! Endret 21. november 2010 av tobn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå