Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, veldig deilig å slå lederen. Er tilbake igjen i kampen nå, men jeg sliter fortsatt med de helt store poengsummene. Jeg trenger et par runder med 80+ average nå, for å kanskje ta inn litt på dere andre i toppen...

 

Gjorde to blundere i dag. Skulle ha startet Brees og Harvin istedenfor Ryan og Knox, men ikke noe krise. Jeg tror jeg klarer meg. :)

Lenke til kommentar

Og Wade Phillips er ferdig i Dallas.

Det betyr ingenting for fantasylagen. Har null tro på at ny trener skal kunne øke verdien på Cowboys-spillerne uansett. :)

 

Stillingen etter uke 9:

 

  1. Fodor's Army
    6-3-0
    847.62
  2. Slaaskjempene
    6-3-0
    838.70
  3. Trondheim Patriots
    6-3-0
    769.02
  4. Troendelag Vikings
    5-4-0
    783.56
  5. Kurt Warners bros
    4-5-0
    811.86
  6. Kentucky Fried Chickens
    4-5-0
    755.44
  7. Gutta med laarskille
    4-5-0
    688.78
  8. Pimpin
    4-5-0
    568.30
  9. NorwegianBears
    3-6-0
    764.76
  10. Iron Mountain Packers
    3-6-0
    692.16

Lenke til kommentar

Ser ut som Orton når omtrent samme poengsum som Ryan, så da er alt bra :) Har null problemer med Iron Mountain Packers denne uken også. De stiller med tre inactive spillere pluss Packers defense som er på bye... Kjedelig når det er sånn, men artig å se at mine spillere putter litt poeng da, og enda har jeg mange igjen :)

Lenke til kommentar

Enig med deg der Martin. Er ikke helt fair. Nå går det faen meg rett til helvete for meg. En lose streak på 3, og idag øker den til fire. Ligger under med 6 poeng for Kurt Warner, og hos meg gjenstår bare Maclin. Han har igjen også en spiller, og hvem andre en Michael Vick... Så der går nok streaken min opp til L4. :no: Er vel bare å wave goodbye til play offs.

Lenke til kommentar

Jeg tror absolutt at du kan klare playoff. Dog har du en vanskelig kamp mot Fodor's army neste uke, som kan by på problemer, men du må bare finne ut hva som ikke genererer nok poeng, og prøve å gjøre noe med det.

 

Selv ser det ut til at jeg endelig får Forte nå på onsdag, og i tillegg tok jeg endelig valget med å trade bort Pierre Thomas som har vært skadet og støvet ned på benken min i endel uker nå. Får Miles Austin for han, og det ser ut som Cowboys kan få en "ny start" nå, så mulig han kan generere litt poeng også.

Lenke til kommentar

Selv ser det ut til at jeg endelig får Forte nå på onsdag, og i tillegg tok jeg endelig valget med å trade bort Pierre Thomas som har vært skadet og støvet ned på benken min i endel uker nå. Får Miles Austin for han, og det ser ut som Cowboys kan få en "ny start" nå, så mulig han kan generere litt poeng også.

Knall deal. Misunnelig

Lenke til kommentar

Ja, syns det selv også. Er forsåvidt en vinn-vinn situasjon. Thomas vil være tilbake tidligst til neste kamp, og kommer til å bruke noen uker på å spille seg i form. Da er vi nesten ferdig, så vil ikke kunne tjene noe på han uansett... Miles Austin vil enten floppe, eller samle ok med poeng og vil kunne være et ukentlig start/sit-objekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...