Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har troen på denne runden også jeg, spiller mot Pimpin, som spiller med Kolb som er ute på bye. Kan ikke tape denne altså.

 

edit: fuck denne runden sier jeg også Martin. Nå sitter jeg her med 50 poeng, og ligger under med 8 poeng. Jeg mangler Arian Foster som spiller idag, han mangler Andre Johnson.

Endret av Stinson
Lenke til kommentar

Argh. Er det mulig. Tapte med 2 forbaska poeng. Hadde min tillit til Foster, og at Andre Johnson skulle gjøre det dårlig. Foster gjorde så absolutt en godkjent runde. Men det gjorde også Andre Johnson. Så da sitter jeg her igjen med en season på 5-3.

 

Har jo vært uheldig denne helgen uansett jeg. Anaquan Boldin og Jeremy Maclin var ute. Så måtte hente inn to WRs før runden. Mine 3 recivere hentet ikke inn 10 poeng sammenlagt en gang. Huff.

Lenke til kommentar

Det er greit at folk ikke vil bytte, men ihvertfall vær smart nok til å decline traden da, så ikke vi andre sitter i evigheter og lurer på hva som skjer... Sinnsvakt irriterende. Neste sesong skal jeg mekke en Fantasyliga med regler, hvor minimumsaktivitet skal være med. Er håpløst sånn som det er nå.

Lenke til kommentar
Det er greit at folk ikke vil bytte, men ihvertfall vær smart nok til å decline traden da, så ikke vi andre sitter i evigheter og lurer på hva som skjer...

 

Mistolket denne jeg. Trodde du mente at folk må være smarte nok til å decline traden. Istede for å accepte med et uhell, sånn som jeg gjorde. haha.

 

Men ja, alle sammen får jo mail så tar dem bare få sekunder å sjekke ut hva det er, evt decline.

 

Edit: Jeg og de forbaska skrivefeilene, sikkert en masse igjen i innlegget også..

Endret av Stinson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...