tobn Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Må takke nei til det tilbudet der. Hva skal jeg med en Clark som er ute resten av sesongen? Men er åpen for nye forhandlinger. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Greit nok, men jeg syns ikke du skal diskutere interne trade-talks i forumet her. Heller decline traden og skriv evt. kommentar der. Beklager det, skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fuck denne runden... Går rett vest. Heia, null playoff! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Har troen på denne runden også jeg, spiller mot Pimpin, som spiller med Kolb som er ute på bye. Kan ikke tape denne altså. edit: fuck denne runden sier jeg også Martin. Nå sitter jeg her med 50 poeng, og ligger under med 8 poeng. Jeg mangler Arian Foster som spiller idag, han mangler Andre Johnson. Endret 1. november 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN. Hva har jeg gjort. Klare uheldigvis å bytte bort McFadden til slaaskjempene. Trykte faen meg på Accept. Får Nate Washington i bytte, da er nok sesongen over for min del.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg stemte i mot på traden av to grunner. (1) Bytte mot McFadden for Washington er totalt urimelig, og (2) jeg har prøvd å trade McFadden med spillere langt bedre enn Washington og da ser jeg ingen grunn til å støtte en sånn trade... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Får håpe denne ikke går igjennom ivertfall. Er urimelig ja. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du får kjøre lobbyvirksomhet for å få folk til å stemme i mot, mer kan du ikke gjøre. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Sende ut en felles melding jeg. Får håpe det hjelper. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Argh. Er det mulig. Tapte med 2 forbaska poeng. Hadde min tillit til Foster, og at Andre Johnson skulle gjøre det dårlig. Foster gjorde så absolutt en godkjent runde. Men det gjorde også Andre Johnson. Så da sitter jeg her igjen med en season på 5-3. Har jo vært uheldig denne helgen uansett jeg. Anaquan Boldin og Jeremy Maclin var ute. Så måtte hente inn to WRs før runden. Mine 3 recivere hentet ikke inn 10 poeng sammenlagt en gang. Huff. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er det så sinnsykt vanskelig å gå inn å svare på bytteforespørsler...? Håpløst å spille når ingen orker å bry seg. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Det er rett og slett trist. Har faktisk bare mottatt 2 trade offers iløpet av hele sesongen jeg. Har også sendt noen, men de blir jo så klart ikke besvart. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er greit at folk ikke vil bytte, men ihvertfall vær smart nok til å decline traden da, så ikke vi andre sitter i evigheter og lurer på hva som skjer... Sinnsvakt irriterende. Neste sesong skal jeg mekke en Fantasyliga med regler, hvor minimumsaktivitet skal være med. Er håpløst sånn som det er nå. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Haha, er det litt mobbing jeg hører der? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nei, det er sånn generelt for alle Du får mail når noen vil trade, så da tar det ikke mange sekundene å gå inn og svare. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Det er greit at folk ikke vil bytte, men ihvertfall vær smart nok til å decline traden da, så ikke vi andre sitter i evigheter og lurer på hva som skjer... Mistolket denne jeg. Trodde du mente at folk må være smarte nok til å decline traden. Istede for å accepte med et uhell, sånn som jeg gjorde. haha. Men ja, alle sammen får jo mail så tar dem bare få sekunder å sjekke ut hva det er, evt decline. Edit: Jeg og de forbaska skrivefeilene, sikkert en masse igjen i innlegget også.. Endret 3. november 2010 av Stinson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Greit hvis man vil ha tenketid også, men si nå ihvertfall fra Lenke til kommentar
tobn Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 DU må kødde med meg? Trodde jeg hadde vunnet denne uka, sjekka på tirsdag, men så har tydeligvis noen poeng blitt endra, og da ble resultatet: 77.40-77.46 Favør gutta med laarskille. Story of this season. Søppel. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hehe, Michael Fabiano som er redaktør på NFL Fantasy Football hadde vunnet klart her en uke, men han tapte fordi Vince Young måtte gå av banen Det er kjipt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå