MartinF Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Er så glad Mario Manningham var på waiveren. Hakeem Nicks trente ikke på fredag og er usikker foran kampen på mandag. Derfor hentet jeg inn Manningham og kan raskt kjøre han inn for Nicks om det blir klart at Nicks ikke starter. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Selv hentet jeg inn Deion Branch fra Pats. Hm, vet ikke om han er noe god. Men med svake tall fra Devery Henderson så velger jeg å sette han på benken, og inn med Branch. Hvordan er han? Sliter også med å velge defense. Enten Pats eller Giants. Tror rett og slett jeg kaster ut Patriots, og peiser på med Giants videre. Edit: Arian Foster har bye week ser jeg. Da er spørsmålet om hvem jeg kjører McFadden eller Rice. Blir nok Rice siden McFadden er på 70% sjanse til å spille. Endret 23. oktober 2010 av Stinson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Pats og Giants har jo ganske jevne defense-stats, men jeg ville kjørt på Pats. Mulig jeg er inhabil siden jeg er Pats-fan, men ok Branch virker å være ganske kanon faktisk. Mange sier at han kan være den nye Randy Moss, men det gjenstår å se. Brady er ihvertfall fornøyd med Branch så langt. Kjør Rice. McFadden tror jeg ikke spiller, og spiller han, så kommer han aldri i livet til å kapre mange poeng. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hva FAEN driver Brees med? 3 interceptions!?!?!? Han har minuspoeng så langt... EDIT: Og ja, det er til half time... Endret 24. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Huff. Spillerne mine sliter også. Samlet en total score på 25 poeng til nå. Helt forferdelig, og jeg har 5 spillere i aksjon. Lukter et tap allerede. Edit: Jeff Reed er den som har mest poeng, og det sier jo sitt... Han har 8 btw Edit2: 34 yard TD på Anaquan Boldin, det kan jeg like. Endret 24. oktober 2010 av Stinson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 @colert: FAEN så du flakser med Ravens idag!!! Ikke bare snur de kampen, men Heap spiller plutselig styggbra også... Lenke til kommentar
colert Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Har flaks med den, men så har CJ spilt under pari nesten hele sesongen og. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Jøss, nå snudde lykken gitt Plutselig har jeg flest poeng denne runden. Sånn kan det gjerne fortsette! Jeg trenger poeng EDIT: Og ja, ENDELIG er Moreno tilbake. Moreno har en stor plass i hjertet mitt, og det varmer å se han gjøre det så godt i NFL EDIT 2: Stinson, angrer du på at du ikke startet McFadden? SYK dag for han i dag Endret 24. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Faen noen som er heldige når jeg er langt fra heldig. Ja i helvete. Hvorfor kjørte jeg ikke McFadde. Argh... Dette irriterer meg. Mannen fikk jo utrolige 43.60 poeng jo. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Åpner for muligheten til å bytte Drew Brees iløpet av den neste uken eller to. Om noen har noen seriøse trade offers, så er det bare å høre med meg. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Brees mot Brady? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei, jeg er ikke interessert i flere QBs. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Steven Jackson, Ray Rice? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Stillingen etter uke 7: Slaaskjempene5-2-0675.40 Troendelag Vikings5-2-0624.80 Trondheim Patriots5-2-0587.76 Fodor's Army4-3-0642.64 Kentucky Fried Chickens3-4-0620.52 Kurt Warners bros3-4-0617.26 Iron Mountain Packers3-4-0537.08 Pimpin3-4-0449.70 NorwegianBears2-5-0624.36 Gutta med laarskille2-5-0515.48 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Haha nei Martin. McFadden får du nok ikke! Pokkern og, gått ned en plassering. Men kommer sterke tilbake til helgen håper jeg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) ...Faen skal jeg gjøre med Brees da? Jeg trenger en god RB. Dessuten irriterer det meg som faen at det er så få aktive. Er jo umulig å kjøre en trade med noen omtrent, fordi de ikke er aktive. Endret 27. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Jepp. Plagsomt, også irriterende å se at folk har spillere ute på bye week, eller stiller med spillere som er skadet. Har vel ikke noe behov for Green-Ellis eller Brees. Stiller jo sterkt med Brady, McFadden og Foster jeg. Sorry Martin Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Greit nok, men jeg syns ikke du skal diskutere interne trade-talks i forumet her. Heller decline traden og skriv evt. kommentar der. Lenke til kommentar
colert Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er frustrerende at folk ikke er aktive ja. Noen som kunne tenke seg å trade en TE? Trenger en siden Tod Heap er ute i bye week, og Dallas Clark er på IR... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Clark er det bare å droppe, colert.. Han kommer ikke tilbake med det første, og fyller bare opp rosteren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå