Gå til innhold

[PC] NFL Fantasy Football


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv hentet jeg inn Deion Branch fra Pats. Hm, vet ikke om han er noe god. Men med svake tall fra Devery Henderson så velger jeg å sette han på benken, og inn med Branch. Hvordan er han?

 

Sliter også med å velge defense. Enten Pats eller Giants. Tror rett og slett jeg kaster ut Patriots, og peiser på med Giants videre.

 

Edit: Arian Foster har bye week ser jeg. Da er spørsmålet om hvem jeg kjører McFadden eller Rice. Blir nok Rice siden McFadden er på 70% sjanse til å spille.

Endret av Stinson
Lenke til kommentar

Pats og Giants har jo ganske jevne defense-stats, men jeg ville kjørt på Pats. Mulig jeg er inhabil siden jeg er Pats-fan, men ok :p Branch virker å være ganske kanon faktisk. Mange sier at han kan være den nye Randy Moss, men det gjenstår å se. Brady er ihvertfall fornøyd med Branch så langt.

 

Kjør Rice. McFadden tror jeg ikke spiller, og spiller han, så kommer han aldri i livet til å kapre mange poeng.

Lenke til kommentar

Huff. Spillerne mine sliter også. Samlet en total score på 25 poeng til nå. Helt forferdelig, og jeg har 5 spillere i aksjon. Lukter et tap allerede.

 

Edit: Jeff Reed er den som har mest poeng, og det sier jo sitt... Han har 8 btw

 

Edit2: 34 yard TD på Anaquan Boldin, det kan jeg like.

Endret av Stinson
Lenke til kommentar

Jøss, nå snudde lykken gitt :p Plutselig har jeg flest poeng denne runden. Sånn kan det gjerne fortsette! Jeg trenger poeng :D

 

EDIT: Og ja, ENDELIG er Moreno tilbake. Moreno har en stor plass i hjertet mitt, og det varmer å se han gjøre det så godt i NFL :D

 

EDIT 2: Stinson, angrer du på at du ikke startet McFadden? SYK dag for han i dag :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Stillingen etter uke 7:

 

  1. Slaaskjempene
    5-2-0
    675.40
  2. Troendelag Vikings
    5-2-0
    624.80
  3. Trondheim Patriots
    5-2-0
    587.76
  4. Fodor's Army
    4-3-0
    642.64
  5. Kentucky Fried Chickens
    3-4-0
    620.52
  6. Kurt Warners bros
    3-4-0
    617.26
  7. Iron Mountain Packers
    3-4-0
    537.08
  8. Pimpin
    3-4-0
    449.70
  9. NorwegianBears
    2-5-0
    624.36
  10. Gutta med laarskille
    2-5-0
    515.48

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...