mrDave Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, hva skal man med opplastning på internettet? Er det viktig og ha på et lan? Jeg har 1,2 mbit opp Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, hva skal man med opplastning på internettet? Er det viktig og ha på et lan? Jeg har 1,2 mbit opp internett kommunikasjon er som en samtale komunikasjonen går begge veier... alt etter hva du driver med så går det mye eller lite data opp og, eller ned... om det er viktig på et lan kommer jo ann på hva dere skal gjøre på lanet det. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Spille playstation? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) ok. bare Playstation ikke noe annet? en eller flere? trådløst eller kablet? lokalt eller ut på nettet? si at du trenger sikkert 100 - 200 per enhet. og lav ping er jo viktig Endret 8. juni 2010 av stich_it Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har 11,5 ned. Så 5 Playstaitoner/ xbox Online vil funke? Bruker trådløst Tusen takk for svar Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 rimelig siker på at dete burde funke kablet iallefall, trådløst så vet jeg ærlig talt ikke. linjemessig så burde det gå men redd du kan få høy ping. men bare å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå